تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27507

پرسه های موازیدکتر قطب الدین صادقی مدرس دانشگاه، نویسنده، کارگردان و بازیگر دوشنبه شب، بیست و نهم شهریور به تماشای نمایش پرسه های موازی نشست.

به گزارش سینماسینما، صادقی پس از تماشای پرسه های موازی به کارگردانی پیام لاریان در دیدار با بازیگران و عوامل این نمایش  ضمن آنکه به شدت متاثر شده بود، گفت: خیلی متألم و خوشحالم و این احساس دوگانه و تاثیرات حسی همان چیزی است که هنر به معنای مدرن اش بر ما می گذارد.

این استاد دانشگاه افزود: هنر مدرن به دنبال یک تاثیر حسی عمیق به معنای امپرسیون و فارغ از تکنیک ها و مسائل کلاسیک هنری است و من  خوشحالم از این بابت که دغدغه های نسل سرگشته ی خود را در تئاتر امپرسیونیستی جستجو می کنید و راه درست را در هجمه ی بی مسئولیتی ها و تجارت برخی در تئاتر پیدا کرده اید زیرا تئاتر جای دروغگویی یا کاسبی نیست و مغموم و متألم شدم از آنچه بر این نسل می رود. نسلی که شعور و شور زندگی دارد.

وی با اشاره به احساس قرابت با شخصیت های نمایشنامه عنوان کرد؛ دانشجویانی داشتم که  سرنوشتی چون علیرضا و فریبا و مانی داشتند و امشب در طول اجرای نمایش و نقش آفرینی درست شما بازیگران، مدام آنها از جلوی چشمانم رد شدند و برایم زنده شدند اما دریغ و صد افسوس که آن استعدادهای بی بدیل حالا در جهانی دیگرند.

صادقی بازی بازیگران این نمایش را درخور تقدیر دانست و افزود: همواره با حسن نیت تئاتر می بینم تا اثر بر من وارد شود و معمولا با چند اشتباه در بازی یا متن یا کارگردانی درونم آشفته می شود اما پرسه های موازی یک اثر فرهیخته، دغدغه مند و تاثیر گذار است.

بنابراین گزارش؛ پرسه های موازی تا کنون میزبان هنرمندان بسیاری بوده و توانسته نظر مثبت ایشان را جلب کند.

الهام نامی، آسو بهاری، بهروز خرم بازیگران و سجاد افشاریان تهیه کننده پرسه های موازی هستند.

پرسه های موازی در آخرین اجراهای خود هر شب ساعت ٢٠:٣٠ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها