تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۲:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 117151

لعیا زنگنه پس از ۲۷ سال دوری از تئاتر با نمایش «اتینا» به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماسینما، لعیا زنگنه پس از ۲۷ سال دوری از تئاتر با نمایش «اتینا» به نویسندگی رسول کاهانی، کارگردانی حسین دِیردار و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا یوسف زاده و محدثه کاظمی از ۱۰ مرداد در تماشاخانه مهرگان به صحنه می رود.

لعیا زنگنه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نخستین حضور حرفه ای خود بر صحنه تئاتر را با علی رفیعی در نمایش «یادگار سال های شن» در سال ۱۳۷۱ تجربه کرده است، فارغ التحصیل دانشگاه هنر تهران در رشته نمایش بوده که با هدایت محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون شد.

در کارنامه کاری وی می توان به همکاری با کارگردانانی چون عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، کمال تبریزی، داریوش فرهنگ، محمدعلی سجادی، سیروس الوند، بهرنگ توفیقی، جواد افشار، حمید لبخنده، حسن فتحی و مسعود آب پرور اشاره کرد.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به عطیه کاظمی مدیر تولید، شروین بختیاری انتخاب موسیقی، حسین بنیاد دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، سهیلا اکبرزاده، عرفان شمس دستیاران کارگردان، سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای و تبلیغات – you studio اشاره کرد.

دیگر بازیگران این اثر نمایشی متعاقباً اعلام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها