تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116359

وحید فخر موسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی درباره متوقف شدن اجرای نمایش «عاشقانه های خیابان» توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سینماسینما، سید وحید فخر موسوی رییس اداره ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در پی متوقف شدن اجرای نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل آبادی درباره دلایل این تصمیم گفت: در اجرای این اثر نمایشی مواردی مشاهده شده بود که در بازبینی‌های قبل از اجرا وجود نداشت و از همین رو نامه‌ای به تماشاخانه ایرانشهر ارسال شد مبنی بر اینکه با این اوصاف نمایش اجازه اجرا ندارد.

موسوی تأکید کرد: بعد از رفع موارد موردنظر و اصلاح و بازبینی مجدد نمایش می‌تواند مجدداً به صحنه برود اما تا امروز هنوز درخواستی از طرف تماشاخانه ایرانشهر مبنی بر پذیرش این موارد به ما ارسال نشده است.

وی ادامه داد: از آنجا که درخواست مجوز اجرا برای نمایش‌های متقاضی از طرف سالن‌ها و تماشاخانه به ما داده می‌شود، ما نیز تایید نهایی برای اجرای یک اثر نمایشی و یا موارد دیگر را به سالن‌ها ارسال می‌کنیم و در مورد این نمایش نیز با تماشاخانه ایرانشهر مکاتبه داشته‌ایم و تا این لحظه نیز هنوز جوابی از طرف آقای رجبی معمار رئیس تماشاخانه ایرانشهر دریافت نکرده‌ایم.

رییس اداره ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: اینکه عنوان می‌کنند توقیف این نمایش بدون اطلاع گروه انجام شده است، صحت ندارد چون نامه‌نگاری‌ها طبق روال با تماشاخانه انجام شده و طبیعتاً از طریق آنها به گروه اعلام می‌شود. همانطور که توضیح دادم شورای ارزشیابی و نظارت نامه‌نگاری‌ها را انجام می‌دهد و از طرف مسئولان سالن اجرا پیگیر قضایا خواهد بود، نه از طرف گروه نمایشی.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها