تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 120210

به گزارش سینماسینما، مازیار میری گفت: از طریق مراجع قضایی پیگیر هستیم که کارت‌های جشن خانه سینما چگونه سر از سایت خرید و فروش اینترنتی درآورده‌اند و فردا با همکاری حراست و بچه‌های سینما از ورود افرادی که از اهالی و همچنین خانواده سینما نیستند و توضیحی برای حضور در این مراسم ندارند، جلوگیری می‌شود.

در پیرو اخباری مبنی بر اینکه کارت‌های جشن خانه سینما با قیمت‌های ۲۰۰ تا ۵۰۰هزارتومان روی سایت دیوار برای فروش گذاشته شده، مازیار میری، مدیر اجرایی انجمن عالی هنرها و فنون سینمای ایران، گفت: متاسفانه ما هم این اخبار را شنیدیم و در سایت‌هایی که خرید و فروش اینترنتی می‌شود، دیدیم که کارت‌های جشن خانه سینما خرید و فروش می‌شود.

او افزود: این در حالیست که ما کارت‌های خانه سینما را بعد از اینکه نسبت به صنوف سینمایی تقسیم‌بندی کردیم، به این صنوف تحویل دادیم و تمامی کارت‌ها در اختیار اهالی سینما قرار گرفته است. به همین دلیل از طریق مراجع قضایی پیگیر این ماجرا هستیم تا ببینیم این کارت‌ها چگونه سر از سایت خرید و فروش اینترنتی درآورده‌اند.

این کارگردان بیان کرد: لازم به ذکر است که فردا در جشن خانه سینما همکاران حراست ما با همکاری بچه‌های سینما در برج میلاد از حضور افرادی که اهل سینما و میهمانان ویژه ما نیستند و توضیح منطقی برای حضورشان در این مراسم ندارند، جلوگیری خواهند کرد و حتما مطلع خواهند شد که چگونه این کارت‌ها در اختیار دوستانی قرار گرفته که همکاران ما نیستند.

میری در پایان گفت: امیدوارم فردا جشن با شکوهی برای سینما و اهالی آن باشد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها