تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83773

رایان رینولدز لباس صورتی «دد پول» را برای مقابله با بیماری سرطان به دست حراجی می‌سپارد.

به گزارش سینماسینما، بازیگر محبوب نقش «ددپول» با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو با لباس جدیدش در رنگ صورتی، اعلام کرد این لباس را برای مقابله با سرطان به حراج می‌گذارد.

این لباس که نمونه صورتی لباسی است که وی در فیلم «دد پول» می‌پوشد، برای جمع‌آوری پول به منظور مبارزه با سرطان و کمک به یک سازمان غیرانتفاعی زیر چکش حراج می‌رود.

وی این کار را پیامی اختصاص از سوی «ددپول» خوانده است.

برای شرکت در این خیریه علاقه‌مندان با پرداخت ۱۰ دلار تا ۵ هزار دلار می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی امتحان کنند. افرادی که بیش از هزار دلار اهدا کنند جوایز دیگری نیز دریافت می‌کنند که شامل یک پوستر امضا شده یا پیامی صوتی با صدای رایان رینولدز خواهد بود.

«ددپول ۲» فیلم ابرقهرمانی دیگری بر پایه شخصیت ددپول از شرکت مارول کامیکس است که امسال اکران خواهد شد. این فیلم به عنوان دوازدهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود و دنباله فیلم «ددپول» سال ۲۰۱۶ است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک با بازی رایان رینولدز در نقش اصلی در کنار بازیگرانی همچون مورنا باکرین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند و جاش برولین است.

«ددپول ۲ » قرار است توسط فاکس قرن بیستم از ۱۸ مه ۲۰۱۸ اکران شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها