تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۲:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104031

تابناک نوشت :«امیرحسین قیاسی» استندآپ کمدین برنامه خندوانه وبازیگر فیلم مارموز در یک برنامه زنده به خبر خوب آذری جهرمی واکنش نشان داد و از مخاطبان خواست که بگویند خبر خوب وزیر ارتباطات که در توییتر مطرح کرده بود، چیست. این کمدین از بینندگان خواست که از میان گزینه‌های «دو گیگ اینترنت رایگان»، «فیلتر کردن گوگل» و «ارسال ماهواره پیام به فضا» خبر خوب آذری جهرمی را حدس بزنند.

امیرحسین قیاسی این سوال را در مسابقه «اسنپ کیو» مطرح کرد. این کمدین که در سری دوم «خنداننده شو» در رقابت با «علی صبوری» از گروهش بالا آمده و درخشیده بود، احتمالا تصمیم گرفته است که استعدادش در زمینه طنز را در موقعیت مجری نیز امتحان کند. او روز دوشنبه ظهر در اپلیکیشن اطلاعات عمومی اسنپ کیو با طرح سوال‌های مختلف این مسابقه را به صورت زنده اجرا کرد که یکی از آن‌ها درباره خبر خوب وزیر ارتباطات بود. روز دوشنبه حدود صدهزار نفر در این مسابقه شرکت کردند و جالب اینکه حدود دوهزار نفر در پاسخ به این سوال گفتند که آذری جهرمی می‌خواسته خبر فیتر کردن گوگل را بدهد و پاسخ پنج هزار نفر هم دو گیگ اینترنت رایگان بود.

اما این اولین بار نیست که کمدین‌های خندوانه در اسنپ کیو حضور پیدا می‌کنند. در شب یلدا «بهزاد قدیانلو» نیز در این اپلیکیشن مسابقه را اجرا کرد. بهزاد قدیانلو که از میان صد نفر در خنداننده شو انتخاب شده بود، در فیلم سینمایی مارموز و مسابقه اسنپ کیو نیز حضور داشته داشته است.

«اسنپ کیو» جدیدترین عضو خانواده تاکسی اینترنتی اسنپ، یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی است که به صورت زنده پخش می‌شود. این اپلیکیشن را می‌توان از بازار ، گوگل پلی یا وبسایت اسنپ کیو دانلود کرد. اسنپ کیو تا کنون و تنها با گذشت چند ماه از شروع کار بیش از یک میلیون دانلود داشته و روزانه بیش از ۱۲۰ هزار کاربر در آن شرکت می‌کنند. این مسابقه اینترنتی دو مجری ثابت دارد اما به تازگی پای کمدین‌های خندوانه (برنامه رامبد جوان) نیز به آن باز شده است. باید دید که آیا اسنپ کیو تصمیم گرفته از این دو کمدین برای اجرای مسابقه‌هایش استفاده کند یا آن‌که پس از امیرحسین قیاسی و بهزاد قدیانلو نوبت کمدین‌های دیگر است که وارد این مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی شوند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها