تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64952
روزنامه هندی از ساخت جدیدترین ساخته مجید مجیدی با عنوان «معدن طلا» در این کشور خبر داد.

به گزارش سینماسینما، مجید مجیدی پس از تکمیل ساخته جدیدش «آن سوی ابرها» در کشور هند، قرار است مجددا برای ساخت فیلم جدیدش با عنوان «معدن طلا» به این کشور بازگردد.

بنابر گزارش‌ها، فیلم «معدن طلا» درباره موضوعی است که مجیدی در جریان سفرهای مکررش به شمال هند به آن برخورده است و اخیر نیز از لوکیشن‌هایی برای فیلمبرداری در این مناطق بازدید کرده است.

شارین مانتری کدیا که قرار است برای دومین بار با مجیدی همکاری کند ضمن تائید این خبر گفته است: ما تفکر مشترکی داریم که هند معدن طلای مجازی از داستان‌های جذاب و قدرتمند با ارتباط جهانی است و خوشحالیم که هند را به جهان معرفی می‌کنیم.

همچنین کیشور آرورا یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم جدید نیز گفت: مرحله انتخاب بازیگران «معدن طلا» تا دو ماه آینده آغاز می‌شود و انتظار می‌رود از اواسط سال ۲۰۱۸ این فیلم مقابل دوربین برود.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: مجید مجیدی نیز کاملا شیفته‌ فضای موجود در هند شده و آن را جادویی و بی‌نظیر توصیف کرده و می‌گوید: در اینجا رابطه فوق‌العاده‌ای میان انسان و طبیعت وجود دارد و روح فناناپذیر مردم در اینجا علی‌رغم همه سختی‌هاباور نکردنی است. همه این‌ها موجب شد که فیلم جدیدم را نیز در هند بسازم و روایتگر تلاش این مردان، زنان و کودکانی باشم که عشق آنها به زندگی مشوق آنها برای قوی ماندن و عبور از هر مانع موجود در مسیرشان است. هند با فرهنگ متنوع و با مردمانی با محیط‌های اجتماعی گوناگون، همواره داستان‌های زیادی برای روایت کردن دارد.

«آن سوی ابرها» ساخته جدید مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد که از تاریخ چهارم تا ۱۵ اکتبر (۱۲ تا ۲۳ مهرماه) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها