تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159400

رئیس هیأت مدیره «خیریه هنرمندان مهرآفرین» از افتتاح رسمی این موسسه در روزهای آتی خبر داد.
به گزارش مشاور رسانه‌ای موسسه، محمدحسین لطیفی رئیس هیأت مدیره «خیریه هنرمندان مهرآفرین» درباره فعالیت‌هایی که قرار است توسط این موسسه مردم نهاد انجام گیرد گفت: مجوز رسمی «خیریه هنرمندان مهرآفرین» زمستان سال گذشته با شماره ثبت ۵۰۸۷۵ صادر شد و همانطور که از اسم موسسه مشخص است، با جمع‌آوری یک سامانه اطلاعاتی مشخص از تمامی هنرمندان حاضر در کشور، فعالیت‌های خیرخواهانه متعددی به این قشر ارائه می‌شود. از جمله اهداف اصلی این موسسه می‌توان به بحث اشتغال‌زایی، بیمه، کمک به رفع مشکلات معیشتی هنرمندان و… اشاره کرد که با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی تمامی این اقدامات در آینده‌ای نزدیک پیگیری خواهد شد.
وی درباره تشابه فعالیت‌های این موسسه با دیگر نهادهای دست اندرکار حوزه هنرمندان نیز خاطرنشان کرد: «خیریه هنرمندان مهرآفرین» در راستای تقویت فرهنگ خیرخواهانه و حمایت از هنرمندان سراسر کشور با حفظ شأنیت و شرافت این قشر راه‌اندازی شده است. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم در کنار سایر نهادها و مراکز فرهنگی – هنری مشغول فعالیت، خدمات گسترده‌تری به هنرمندان مغفول مانده کشور ارائه دهیم. در قدم اول نیز باید لیستی از تمامی هنرمندان حاضر در کشور تهیه کنیم تا در نهایت نسبت به نوع فعالیت‌های مورد نیاز برای این قشر توسط هیأت مدیره تصمیم‌گیری شود. به همین منظور سایتی نیز در دست راه‌اندازی است که عضوگیری از طریق آن انجام می‌گیرد.
لطیفی در ادامه با اشاره به سایر اعضای حاضر در هیأت مدیره «خیریه هنرمندان مهرآفرین» اظهار داشت: آقایان فرهاد قائمیان، حسین مسافرآستانه، حامد عنقا، بابک زرین، محسن زارع‌اشکذری و خانم نسرین مقانلو به عنوان اعضای هیأت مدیره در موسسه حضور خواهند داشت. ضمن اینکه آقایان سیدحامد محسن‌پور و علیرضا حقیقی‌قریب نیز به عنوان بازرس در این موسسه حضور دارند.
این نویسنده و کارگردان در پایان درباره زمان آغاز به کار و نحوه افتتاح رسمی این موسسه نیز گفت: بزودی با حضور جمعی از چهره‌های مطرح هنری کشور – که از تمامی آنان با ارسال دعوت‌نامه دعوت به عمل آمده – مراسم افتتاحیه در دفتر موسسه برگزار و فعالیت‌های این نهاد نیز به طور رسمی آغاز می‌شود. سایر جزئیات و فعالیت‌های آتی «خیریه هنرمندان مهرآفرین» نیز بزودی از طریق سایت و مدیر روابط عمومی موسسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها