تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6608
محمود کلاری

محمود کلاری

فیلم سینمایی «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد با مدیریت فیلمبرداری محمود کلاری در تهران کلید خورد.

محمود کلاری درباره همکاری با فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد در مقام فیلمبردار گفت: فیلم جدید علیرضا داودنژاد با نام «فراری» صبح امروز ۱۴ آذرماه در تهران کلید خورد و خوشحال هستم که با این کارگردان سینما همکاری می کنم.

وی ادامه داد: همکاری با علیرضا داودنژاد برای من شوق آور است چراکه این کارگردان سینمای ایران روحیه ای شاد، جوان و سرزنده دارد و این روحیه را در طول کار هم حفظ می کند از همین رو کار کردن با داودنژاد نه تنها خسته کننده نیست بلکه لذت بخش هم هست و خوشحالم که موقعیت همکاری با این کارگردان سینمای ایران برای من فراهم شده است.

مدیر فیلمبرداری «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری درباره داستان فیلم «فراری» بیان کرد: این فیلم یک درام اجتماعی است که به نگاه و تصور نسل جوان به زندگی اشاره دارد. یکی از فاکتورهای مهم که در فیلمنامه این فیلم سینمایی طرح شده، مسیری است که جوانان امروز برای رسیدن به رویاهای خود طی می کنند که به اعتقاد من دست گذاشتن روی موضوعاتی از این دست در حوزه فیلم های اجتماعی ضروری است.

کلاری در پایان تاکید کرد: با توجه به فیلمنامه خوبی که فیلم «فراری» دارد فکر می کنم اثری جذاب و در عین حال مخاطب پسندی از آب درآید.

فیلم سینمایی «فراری» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته می شود و علاوه بر محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری، کامبوزیا پرتویی فیلمنامه نویس، پرویز آبنار صداگذار، ایمان امیدواری طراح گریم و بابک کریمی طراح صحنه با علیرضا داودنژاد به عنوان کارگردان این فیلم همکاری می کنند.

داودنژاد ساخت فیلم‌های چون «نیاز»، «مرهم»، «بچه‌ها بد»، «مصائب شیرین» و «کلاس هنرپیشگی» را در کارنامه کاری خود و فیلم «روغن مار» از این کارگردان هم اکنون در گروه «هنر و تجربه» روی پرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها