تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54213

ابوالفضل پورعربمدیرتولید سریال «۸۷ متر» درباره تولید این سریال بیان کرد که با قطعی شدن لوکیشن سریال در چند روز آینده، سریال عیاری در نیمه اول خرداد ماه کلید می خورد.

به گزارش سینماسینما، حسن آقاکریمی مدیرتولید سریال «۸۷ متر» درباره مراحل فعلی تولید این مجموعه عنوان کرد: در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با بازیگران مذاکره می‌کنیم که از جمله آنها می توان به ابوالفضل پورعرب، امیر جعفری، ناصر هاشمی، مهران رجبی، نازنین فراهانی و فریبا کامران اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال یک سال طول می کشد، اظهار کرد: بیشترین مشکل ما در مذاکره ها بر سر طول مدت فیلمبرداری کار است که بازیگران باید یک سال با ما همکاری داشته باشند.

آقاکریمی درباره چگونگی به تصویر کشیدن حجاب بازیگران در این مجموعه با توجه به یکی از سخنان کیانوش عیاری توضیح داد: عیاری در ارتباط با فیلم های سینمایی خود مساله ای را بیان کرده بود که به فیلم هایی با مالکیت خود وی تعلق دارد اما این سریال متعلق به تلویزیون است و مالک آن شبکه های تلویزیونی و دولتی هستند.

وی درباره جذابیت ها و ویژگی های این مجموعه که ۱۰ سال پس از «روزگار قریب» دیگر سریال عیاری ساخته می شود، تصریح کرد: «۸۷ متر» هم یک درام اجتماعی است و داستان آن از کشش فوق العاده ای برخوردار است.

آقاکریمی در پایان درباره اینکه قرار بود سریال را پایان اردیبهشت ماه کلید بزنند، گفت: ما لوکیشنی را باید یک سال در اختیار داشته باشیم و یافتن چنین مکانی کمی کار را سخت کرد که در چند روز آینده این لوکیشن قطعی می شود و احتمالا نیمه اول خرداد کار کلید می خورد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها