تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81837

مدیر شرکت پخش «هدایت فیلم» معتقد است آیین نامه اکران در سال ۹۷ به نفع صنوف سینمای ایران است.

به گزارش سینماسینما، مرتضی شایسته تهیه کننده سینما و مدیر شرکت پخش «هدایت فیلم» با اشاره به پردیس سینمایی سام در شرق تهران گفت: مجموعه فرهنگی و تجاری «سام» ساخته شده است و ۳ طبقه از آن در اختیار من قرار گرفته تا با ایجاد و ساخت سالن های سینمایی در شرق تهران، امکان تماشای فیلم برای مخاطبان در شرق پایتخت فراهم شود.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: بر اساس فضایی که در اختیار ما قرار گرفته شده است، طی یک سال آینده نزدیک به ۲۵ سالن سینما آماده بهره برداری می شود و به زودی تعداد صندلی هایی که به ظرفیت سینمایی کشور اضافه می شود، اعلام می شود.

وی درباره تبیین آیین نامه اکران در سال ۹۷ توضیح داد: از جزئیات کامل آیین نامه خبر ندارم اما با توجه به آنچه که شنیده ام، آیین نامه مورد نظر به نفع صنوف سینمایی است و امیدوارم آنچه که نوشته شده است، اجرایی شود.

تهیه کننده فیلم «صد سال به این سال ها» بیان کرد: شرکت های پخش کننده فیلم مانند سال های گذشته همزمان می توانند تنها ۲ فیلم را نمایش دهند و از همه دفاتر پخش خواسته اند که به صورت فعال در این حوزه ورود پیدا کنند.

شایسته در پایان گفت: هدایت فیلم نیز برای اکران نوروزی سال ۹۷، با ۴ فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی، «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی و «بی حساب» به کارگردانی مصطفی احمدی اعلام آمادگی کرده است که امکان اکران ۲ فیلم از این ۴ فیلم در نوروز وجود دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها