تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 92758

فرزاد موتمن کارگردان سینما می گوید : سینمای ایران دوران بدی را سپری می کند، چندان سلیقه سینمایی در میان جامعه و مردم وجود ندارد مردم به سینما می روند که راش (بریده فیلم) ببینند یعنی برای شان مهم نیست که چه چیزی در سینما می بینند آنها به سینما می روند که سلبریتی های سینما را ببینند با سلبریتی عکس سلفی بیندازند و بازیگران را در گیشه سینما ببینند.
به گزارش سینماسینما بازیگران کمدی فیلم ها از این سینما به سینمای دیگر از این گیشه به گیشه ای دیگر هیچ: جای دنیا این اتفاقات نمی افتد.
باید اعتراف کرد که این روزها فیلم های سینمایی بر پایه حواشی که به وجود می آورند می فروشند: خود فیلم ها قابلیت جذب مخاطب را ندارند این وضعیت برای فیلم های کمدی به مراتب بدتر است. نکته ای که موتمن بر آن تاکید دارد.
از جهت دیگر با نگاه به فیلم های روی پرده این نکته به ذهن می رسد که آیا سینمای ایران تک ژانری شده، فرزاد موتمن هم می گوید: «سینما این روزها تک ژانری شده تنها یک نمونه از فیلم ها هستند که ساخته می شوند و همین یک نمونه فیلم ها هستند که به فروش می رسند. فیلم های ژانرهای دیگر به زحمت می توانند در اکران جای بگیرند یا سالن مناسب در اختیار داشته باشند.»
به اعتقاد موتمن در حال حاضر شرایط برای فیلم های جدی سخت شده و روز به روز هم سخت تر هم می شود و چنین شرایطی محصول سیاستگذاری مسوولان سینمایی است.

اعتماد

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها