تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97151
کورش تهامی که در سریال «شوق پرواز» با مرحوم یدالله صمدی همکاری داشته، از او به عنوان کارگردانی بی‌حاشیه یاد می‌کند که همه توجهش به کارش بوده است.

به گزارش سینماسینما، کورش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «شوق پرواز» با یدالله صمدی همکاری داشته است، از ویژگی های اخلاقی و هنری این کارگردان گفت.

تهامی در درباره این کارگردان گفت: «از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم و به خانواده ایشان، دخترشان، سعید عزیر، دامادشان و همسرشان و کلیه جامعه هنری ایران تسلیت می‌گویم. آقای صمدی از کارگردان‌های خوب کشورمان بودند و من با ایشان یک همکاری خوب در سریال «شوق پرواز» داشتم.»

این بازیگر درباره ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای مرحوم صمدی و بی‌حاشیه بودن این کارگردان بیان کرد: «ایشان بسیار انسان آرامی بودند، آقای صمدی از آن دسته آدم‌هایی بودند که تمام ذهنیتشان روی کارشان متمرکز بود و تلاش می‌کردند آثار خوبی را از خودشان چه در سینما و چه تلویزیون به جای بگذارند و این اتفاق هم افتاد و «آپارتمان شماره ۱۳» ایشان و چند کار دیگرشان از جمله آثار ماندگار در سینمای ایران شدند.»

کورش تهامی در شوق پرواز

او افزود: «ایشان یک کار تاریخی به نام «شهرآشوب» کارگردانی کردند و من هم قرار بود با ایشان همکاری کنم اما به دلایلی متاسفانه این اتفاق میسر نشد. اما در «شوق پرواز» حدود سه ماه با هم همکاری داشتیم و در طول این مدت تقریبا من هر روز آفیش بودم و در لوکیشن‌های مختلف کار کردیم. ایشان بسیار انسان خوش اخلاقی بودند و با عوامل تعامل می‌کردند. خود من از آن دسته بازیگرانی هستم که دوست دارم راجع به نقشم کنکاش کنم و سر صحنه آرام نیستم، دوست دارم به فکر اجراهای مختلف باشم و ایشان هم خیلی خوب استقابل می کردند، اگر در صحنه‌ای احیانا ایده‌ای داشتم ایشان گوش می‌کردند و با هم تعامل خوبی داشتیم.»

تهامی در پایان بیان کرد: «یکی از کارگردان‌های خوب کشورمان را متاسفانه از دست دادیم، روحی پر از آرامش را برای ایشان از خدا می‌خواهم و برای خانواده‌شان آرزوی صبر می‌کنم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها