تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 164282

فیلمهای مستند «فیکا و فیدان»، «شکارچی» و «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کردند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره آپوریای کره جنوبی در روستایی کوچک برگزار می‌شود و در ابتدا به ابتکار اهالی این روستا تشکیل شده، از قدیمی ترین جشنواره‌های روستایی در جهان محسوب می شود.
بیست و یکمین دوره این رویداد سینمایی از ۲۴ آذر تا ۲۵ دی ماه (۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲) به مدت یک ماه برگزار می‌کند.
فیلم مستند فیکا و فیدان به کارگردانی دلاور دوستانیان روایتی درام و عاشقانه از زندگی دو گربه است، این مستند ۲۵ دقیقه ای که روایتی ساده و احساسی دارد تا کنون میهمان ۶ جشنواره ی بین المللی فیلم و مستند بوده است که از مهم ترین آنها می توان به جشنواره ی مستند حقیقت ، فیلم کوتاه تهران، جشنواره ی فیلم کودک و نوجوان شارجه و جشنواره ی المپیای یونان اشاره کرد.
دوستانیان در آهسته و آرام هم به سراغ معرفی حلزون و ارائه اطلاعات علمی درباره این حیوان نرفته بلکه کوشیده روایتی داستانی از زندگی دو حلزون ارائه دهد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها