تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118225

بازیگران نمایش «رگ» به کارگردانی ایوب آقاخانی مشخص شدند.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی تئاتر «رگ»، بازیگران نمایش «رگ» مشخص شدند و بر این اساس تا کنون وحید آقاپور، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی، بهناز بستان‌دوست، الهه شه‌پرست و هلن بهرامی گروه بازیگران جدیدترین نمایش گروه تئاتر پوشه را تشکیل داده اند. پیوستن یک بازیگر دیگر به این گروه، تیم بازیگران «رگ» را کامل خواهد کرد.

نمایش «رگ» که نگاهی به یک واقعه مهم تاریخی و ملی در دهه بیست دارد و جدیدترین تولید موسسه «پوشه هنر پارس» است، داستان سه مرزبان ایرانی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جهانی دوم در برابر هجوم نیروهای روسی به ایران مقاومت کرده و به مدت ۲ روز ارتش تا بن دندان مسلح روس را در آستانه ی ورود به حریم کشور زمین‌گیر کردند.

این نمایش که توسط ایوب آقاخانی، فرهاد امینی و ویدا دانشمند و بر اساس طرحی از آقاخانی نوشته شده، همزمان با هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت این سه مرزبان در شهریور امسال در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

دیگر عوامل این تئاتر عبارتند از: طراح صحنه سینا ییلاق بیگی، طراح لباس ماهرخ سلیمانی پور، طراح چهره پردازی الهام صالحی، طراح گرافیک محمد صادق زرجویان، طراح نور رضا خضرایی، طراح صدا علی مست علی و آهنگساز محمد ملکی، مشاور رسانه‌ای هانیه خاکپور، مدیر تولید ساناز قراملکی و مجری طرح امین آذریان.

«رگ» به مانند دیگر آثار گروه تئاتر «پوشه» رویکردی اجتماعی و معاصر دارد و از چهارم شهریور روی صحنه خواهد رفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها