تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151197

آنتونی هاپکینز«راکس»، «خانه او» و «پدر» بیشترین جوایز فیلم مستقل بریتانیا ۲۰۲۱ را از آن خود کردند.

به گزارش سینماسینما، «راکس» درامی درباره بزرگ شدن عنوان بهترین فیلم را از جوایز فیلم مستقل بریتانیا دریافت کرد. کوثر علی بازیگر این فیلم نیز هم جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برد و هم به عنوان بازیگر نوظهور جوان شناخته شد. دیگر بازیگر این فیلم دانجلو اوسی کیسیدو نیز بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. جایزه بهترین گروه بازیگران نیز به این فیلم اهدا شد تا مجموع جوایزش را به ۵ برساند.

رِمی ویکس جایزه بهترین کارگردان را برای فیلم ترسناک «خانه او» برد و وونمی موساکو برای همین فیلم به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد. این فیلم همچنین جایزه بهترین طراحی تولید و بهترین جلوه‌های ویژه را نیز از آن خود کرد.

آنتونی هاپکینز برای تصویر چهره پدری سالخورده در فیلم «پدر» به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را نیز برای فلوریان زلر و کریستوفر همپتون نویسنده و کارگردان آن به ارمغان آورد. جایزه بهترین تدوین نیز برای یورگوس لامپرینوس به این فیلم تعلق گرفت.

«سرزمین آوارگان» بهترین فیلم بین‌المللی شد که تنها بخشی بود که به فیلم‌های غیرانگلیسی اختصاص یافته بود.

جایزه بهترین کارگردان اول هم به رز گلس برای ساخت فیلم «سن ماد» اهدا شد و جایزه فیلمنامه اول هم به ریز احمد برای «مغول موگلی» تعلق یافت.

«دلیلی که من پریدم» عنوان بهترین فیلم مستند انگلیسی را از آن خود کرد.

در این برنامه که به صورت آنلاین برگزار شد تام فلتونِ بازیگر، اجرای مراسم را برعهده داشت و شماری از بازیگران مطرح سال از جمله زندایا بازیگر «مالکوم و ماری»، اما کورین از سریال «تاج»، پریانکا چوپرا از فیلم «ببر سفید»، ماریا باکالوا از فیلم «بورات ۲» جیمز نورتون از «مک‌مافیا» و دنیل کالویا از «برو بیرون» برای اهدای جوایز حضور داشتند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها