تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74284

سعید سعدی تهیه کننده از حضور دو فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داد.
به گزارش سینماسینما، سعید سعدی تهیه کننده فیلم‌هایی چون”شب لرزه”، “مغزهای کوچک زنگ زده” و” دم سرخ‌ها” درباره حضور این دو فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم سینمایی ” شب لرزه” به کارگردانی آقای رحمانی این روزها در حال فیلمبرداری است و در تلاش هستیم تا آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی ادامه داد: در این فیلم که ژانری اجتماعی دارد، بهاره افشاری، شقایق فراهانی، ترلان پروانه، مارال فرجاد و عباس غزالی به ایفای نقش می‌پردازند. به احتمال زیاد عنوان این فیلم ظرف هفته آینده تغییر خواهد کرد.

سعدی افزود: فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” به کارگردانی هومن سیدی نیز این روزها آخرین مراحل فنی صداگذاری و میکس را پشت سر می‌گذارد و اولین رونمایی از آن در سی وششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

این تهیه کننده در ادامه بیان کرد: اما فیلم “دم سرخ‌ها” به کارگردانی آرش معیریان را از ابتدا هم برای حضور درجشنواره تولید نکردیم و قصد هم نداریم در جشنواره آن را شرکت دهیم چرا که این فیلم خیلی جشنواره‌ای نیست و برای اکران آن را ساختیم. تلاشمان این است که در اولین فرصت فیلم را اکران کنیم. زمان آن هنوز مشخص نیست و هر زمان از سال که این امکان فراهم شود قطعا فیلم را به روی پرده سینماها خواهیم فرستاد.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها