تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78177

سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان اعلام کرد تا برگزاری انتخابات در شورا، منوچهر شاهسواری همچنان به عنوان دبیر شورا فعالیت می کند.

به گزارش سینماسینما، مسعود اطیابی سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان در پاسخ به این پرسش که انتخابات شورایعالی برای معرفی دبیر چه زمانی برگزار می شود، گفت: یکی از تشکل های عضو شورا انتخابات داخلی خود را برگزار نکرده است و تا وقتی که این تشکل نیز انتخابات خود را برگزار کند صبر می کنیم.

وی تاکید کرد: منتظر هستیم تا این تشکل انتخابات خود را برگزار و نماینده خود را به شورا معرفی کند و به همین دلیل هنوز زمان برگزاری انتخابات شورایعالی مشخص نیست و بعید می دانم که این اتفاق تا قبل از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر رخ دهد.

سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان در پایان تاکید کرد: در حال حاضر منوچهر شاهسواری به عنوان دبیر شورایعالی تهیه کنندگان فعالیت می کند و این سمت وی هیچ تداخلی با فعالیت هایش به عنوان مدیرعامل خانه سینما ندارد زیرا دبیر شورا مصوبات هیات رییسه را اجرا می کند. بی شک هیات رییسه شورایعالی تهیه کنندگان در کنار دبیر شورا حضور دارد و قرار نیست همه فعالیت ها بر دوش دبیر شورا باشد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها