تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45250

مهدی پاکدلسینماسینما، علی پاکزاد- مهدی پاکدل بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» معتقد است بازی در این فیلم یکی از نقاط ویژه دوران بازیگریش بوده است و گاهی یک سکانس تاثیر گذار می تواند حال یک بازیگر را دگرگون کند.
به گزارش سینماسینما، مهدی پاکدل قرار بود با دو فیلم در جشنواره سی پنجم حاضر شود. فیلم «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده به دلایلی نامعلوم توسط هیات انتخاب جشنواره فجر کنار گذاشته شد. اما «ماجرای نیمروز» محمد حسین مهدویان به بخش سودای سیمرغ راه پیدا کرد و پاکدل نیز بازی متفاوتی در این فیلم ارائه داده است.
مهدی پاکدل بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» درباره بازی در این فیلم گفت: «زمانی که فیلم «ایستاده در غبار» را دیدم خیلی لذت بردم. دریافتم که مهدویان کارگردان بزرگی است و می تواند کارهای قابل قبولی بسازد. به شخصه از نقشی که در فیلم «ماجرای نیمروز» داشتم لذت بردم. از بازی در این فیلم خوشحالم چراکه منفی بودن این نقش باعث شد تا من با خودم کلنجار بروم ودرباره آن با خودم کمی خلوت کنم.»
پاکدل گفت: «همواره احساس می کنم نسل جدید بازیگری ما که خود من هم عضوی از آن هستم خاطرات و تصویر روشنی از اوایل دهه شصت ندارد. نمی دانیم که واقعا چه اتفاقاتی افتاده است. به هر حال اتفاقات زیادی در آن دوران رخ داده که ما از آنها بی خبریم. عموما جامعه ای هم نیستیم که مطالعه داشته باشیم به همین دلیل این فیلم به خوبی شرایط آن سالها را به تصویر می کشد که نکته مثبتی قلمداد می شود. شرایط دهه شصت بیش از حد تاریک و ترسناک بوده. هر هفته و هر روز مردم شاهد ترور و اتفاقات بد بوده اند. بازگو کردن این موضوعات در قالب یک فیلم برای نسل جوان می تواند هیجان انگیز باشد.»
بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» درباره اهداف خود در سینما گفت: «از نظر من بازیگری چند مرحله دارد. یک زمانی به عنوان بازیگر مایل هستید که در هر کاری حضور داشته باشید. یعنی افراد می خواهند دیده شوند به همین دلیل عمدتا در سریال های پر مخاطب حضور پیدا می کنند. اما بعد از گذراندن زمان کوتاهی این نوع نگاهی که توضیح دادم اولویت چندم یک بازیگر می شود. آن زمان مایلید که خودتان را راضی نگه دارید و به نقشی که انتخاب می کنید عشق بورزید. دیگر پارامترهایی مانند نقش آول بودن یا شخصیت مثبت را انتخاب کردن اولویت ندارد، بلکه ممکن است که یک سکانس باعث شود حال خوبی پیدا کنید. اکنون بیشتر وقتم را در تئاتر می گذرانم. حالم با تئاتربهترمی شود. تقریبا تمام بچه های فیلم «ماجرای نیمروز» تئاتری هستند و این نکته بسیار مثبت است.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها