تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97841
در ادامه احضار های پلیس آگاهی تهران در راستای سلبریتی هایی که در زمان حادثه زلزله کرمانشاه به حساب آنها مبالغ زیادی کمک های مردمی واریز شده بود، نوبت به مهراب قاسم خانی و الهام پاوه نژاد رسید.

به گزارش سینماسینما، مهراب قاسم خانی و الهام پاوه نزاد با انتشار تصاویری خبر از احضار آنها به دادگاه برای توضیح درباره جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه دادند.

این دو هنرمند با انتشار حکم احضاریه خود نوشتند:

مهراب قاسم خانی: «از اینا برای منم ا‌ومد… راستش حس بدی داشت. شاید شکل بدی داشت… ولی اشکالی نداره. اتفاقاً به نظرم نظارت کردن کار خیلی درستیه. به هر حال پول هایی از مردم جمع آوری شده که قرار بوده در موارد خاصی هزینه بشه. اگه کسی هم این وسط کلاه برداری و دزدی انجام داده باید مجازات بشه، چون هم از اعتماد مردم سو استفاده کرده، هم به اعتبار همکاران خودش لطمه زده. فقط… من دو تا سوال کوچیک هم دارم:

سوال اول: همونطور که با این حساسیت با سلبریتی ها برخورد میشه، با مسئولینی که در همین رابطه کوتاهی کردن هم برخورد شده؟ چه اونهایی که به دلیل عدم نظارت به ساخت و ساز های غیر اصولی و غیر استاندارد باعث افزایش خسارات و تلفات شدن، چه اونها که پس از زلزله به وظائفشون در قبال زلزله زدگان عمل نکردن؟!؟!

سوال دوم: از اونجایی که بعضی از نمایندگان و مسئولین در مصاحبه های متعدد اعلام کردن که سلبریتی ها میلیارد ها تومن پول مردم رو خوردن، اگه نتیجه این تحقیقات منجر به کذب بودن ادعای این عزیزان شد، با همین جدیت برای اعاده حیثیت این چهره ها اقدام میکنید؟»

الهام پاوه نژاد: «از هفده سالگی که برای دانشگاه و کار به جامعه و زندگی حقیقی وارد شدم تا امروز ، با اتکا به پا و توانِ دستان و صداقت قلبم، تمام تلاشم را کرده که بی حاشیه چه در زندگی شخصی، چه در کارم حضور داشته باشم.

روزی که این نامه به دستم رسید تعجب نکردم و حتی ناراحت هم نشدم چون با اندک تجربه‌ی زندگی چنین نظارتی را حدس می‌زدم. از زاویه ا‌ی خوشحال هم شدم چون امید پیدا کردم درصد اختلاس و دکل دزدی و فرار دزدان بیت المال که از سمت خود مسئولین افشا شد، زین پس به حداقل خواهد رسید.

میزان کمک‌های نقدی و چگونگی دریافت کمک‌های غیرنقدی و ‌ارسال آن‌ها به منطقه، تمام مدت شفاف روی صفحات مجازی و کانال تلگرام من لحظه به لحظه اعلام شده و هست.

مجوزهای مربوط به اجازه‌ی فعالیت به عنوان ستاد مردمی. مصاحبه‌ها و گزارش‌ها… ‌همه انقدر شفاف و زلال بوده و‌ هست که من هرگز برای لحظه‌ای نگرانِ این نامه نبودم.

تنها نقطه‌ی تاریک این اتفاق دلشوره و‌ اضطراب صدای خواهرم موقع دریافت این نامه بود که نمی‌دانست چه اتفاقی در راه است.کاش اعتبار و شأنیت من و عزیزانی مثل من برای این بررسی منطقی، حفظ می‌شد که انقدر حاشیه سازی نشود.
تا امروز که مدارک نهایی را تحویل دادم و آرزو کردم پس از بررسی و رفع ابهامات شفاف سازی لازم اتفاق بیفتد سکوت کردم تا جلوی هرگونه حاشیه‌ی زرد سواستفاده‌گران را بگیرم. اگر دایرکت‌ و کامنت‌های متعددی که از من هم درباره احضاریه پرسیده بودند زیاد نبود، ترجیح می‌دادم حاشیه جدید برای منتظران آسیب زدن درست نکنم.

آسیب زننده‌هایی که چند ماه قبل در آغاز اجرای #کافه_پولشری منو به دزدیدن پول‌های کرمانشاه و کافه زدن متهم کردند ! شاکرم که زمان بهترین قاضی‌ست و رو سیاهی به آنان ماند که باید. هیچ چیز باعث نخواهد شد عشق من به این سرزمین کم‌شود .

بعد از نزدیک به یک سال باز هم از دل و‌ جان سپاسگزار اعتماد و مهرتان به خودم هستم.

منبع:صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها