تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158162

ارکستر ملّی ایرانارکستر ملّی ایران شب موسیقی فیلم‌ را با اجرای «دلشدگان» و «مادر» بر صحنه می‌برد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، در اولین اجرای ارکستر ملّی ایران در سال جدید و در بخش نخست این برنامه، گروه سازهای ایرانی، موسیقی فیلم‌ «دلشدگان» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را اجرا می‌کند.

در بخش دوّم، ارکستر ملّی ایران با ترکیب کامل نوازندگان، اجرای موسیقی فیلم «مادر» به آهنگسازی و رهبری ارسلان کامکار را به مخاطبان خود تقدیم می‌کند.

این برنامه که بنا بود در تاریخ ۲۶ خرداد ماه اجرا شود، به‌رغم آمادگی ارکستر، به دلیل محدودیت‌هایی که برای پلت‌فرم‌های پخش آنلاین به وجود آمد، به تاریخ جمعه ۱۱ تیرماه موکول شد.

با تصمیم شورای هنری ارکستر، به منظور ارایه مطلوب‌تر این اجرا و همچنین نمایش بهتر هنر نوازندگان ارکستر، این کنسرت به شکل «آفلاین» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

بر این اساس، کنسرت شب موسیقی فیلم‌ ارکستر ملی ایران از ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۸ تیرماه از طریق سایت اینترنتی بنیاد رودکی به نشانی www.bonyadroudaki.com، اینستاگرام هفدانگ (hafdang) و اینستاگرام بنیاد رودکی (bonyad.roudaki) در دسترس علاقه‌مندان است.

به دلیل جابه‌جایی برنامه‌ها، اجرای تیرماهِ ارکستر نیز به‌ناگزیر از جدول حذف شده‌ است و برنامه‌های ارکستر ملی از روزِ ۱۴ مرداد ماه بر روال عادی خود قرار خواهند داشت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها