تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 190376

جوایز سینمایی سپتیمیوس آمستردام از سال گذشته، بهترین های سینمای پنج قاره جهان را در رشته های مختلف نامزد و در مراسمی رسمی جایزه منتخبان خود را در مرکز فرهنگی معتبر رویال آی تی ای آمستردام اعطا می کند.
به گزارش سینما سینما ،‌فیلم سینمایی “جنگ جهانی سوم” ساخته هومن سیدی در سه رشته بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن (ندا جبرئیلی) و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) نامزد دریافت جایزه در قاره آسیا شده است.
سال گذشته و در اولین دوره برگزاری این جایزه، فیلم سینمایی “میجر” ساخته احسان عبدی پور نامزد دریافت بهترین فیلم آسیایی، بهترین بازیگر آسیایی (حمید فرخ نژاد)، بهترین فیلمنامه و بهترین تهیه کننده شد و فیلم سینمایی “جنایت بی دقت” ساخته شهرام مکری نیز نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم آسیایی و بهترین بازیگر مرد (بابک کریمی) شدند.
جایزه سپتیمیوس  در رشته های بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن و مرد اروپا، آسیا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه و نیز بهترین کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، مدیر فیلمبرداری، موسیقی، مستند بلند، موزیک ویدئو، فیلم کوتاه، انیمیشن، طراحی لباس، چهره آرایی، فیلم تجربی و جایزه یک عمر دستاورد هنری اعطا می شود و در میان نامزدهای جایزه سپتیموس سال گذشته و امسال، نام برندگان جایزه های معتبری اسکار و بفتا و امی دیده می شوند.
دومین دوره جوایز سپتیمیوس آمستردام در روزهای ۳ و ۴ مهر/۲۵ و ۲۶ سپتامبر برگزار شده که روز اول به نشست ها و مصاحبه های نامزدها اختصاص دارد و در روز ۴ مهر نیز مراسم رسمی اعطای جایزه برگزار می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها