تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18231

فرامرز روشناییفرامرز روشنایی بازیگر، مدیر روابط عمومی انجمن بازیگران سینمای ایران و نیز مسئول روابط عمومی چندین فیلم سینمایی در اعتراض به استفاده از لفظ «روابط عمومی چی» در یکی از یادداشت‌های خبرگزاری فارس نامه سرگشاده‌ای را منتشر کرد.

حال سینما بد است چون چند نفر کار چاق‌کن و در بهترین حالت روابط عمومی‌چی فیلم‌ها و جشنواره‌ها هستند برای رسیدن به اهداف خود می‌توانند با نادیده گرفتن فرهنگ یک ملت اینگونه به وزیر ارشاد حمله کنند
خبرگزارى فارس ۲۴خرداد ۱۳۹۵
ظاهرا به کار بردن الفاظ و کلمات نامناسب از سوی کسی که هیچگونه دغدغده ی سینمایی نداشته و ندارد،در رسانه ی ملی باعث شده تا قبح این کار شکسته و به مرور در دیگر رسانه ها هم تسری پیدا کند.
این روزها در مجادله هایی که صورت گرفته،از سوی همان فرد بی دغدغه ای که عرض کردم،برای حقیر نشان دادن فرد مقابل از واژه ی “روابط عمومی” استفاده کردند که جای بسی تاسف است.بر ایشان اشکالی وارد نیست.چون ایشان ماموریت دارند که سینمای ایران را همواره تحقیر کنند.
ولی زمانی که یک خبرگزاری که تولید خبر آن بدون شک مرهون مسئولین روابط عمومی است،از واژه ی ” روابط عمومی چی ها” استفاده می کند،دل به درد می آید.
لازم به ذکر نیست که تمامی مسئولین روابط عمومی فیلم ها در سینمای ایران،هم و غم خود را برای بهتر دیده شدن محصولات سینمای ایران به کار می برند و از سردرگمی رسانه ها برای تولید خبر جلوگیری می نمایند.
آیا به نظر شما درست است که در حرف ها و نوشته ها از لفظ نا خوش آیند:”خبرگزاری چی ها” و یا ” فارس چی ها” استفاده بشود؟
امیدوارم این نوشته فارغ از جنجال های حیدری،نعمتی که راه افتاده باعث تصحیح الفاظ ناخوش آیند بشود.
با احترام:فرامرز روشنایى
مسئول روابط عمومى فیلم از سال۱۳۷۵ تا کنون.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها