تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 190161

نسخه دیجیتال کتاب «پژوهش سینمایی» نوشته محمد تهامی‌نژاد در سایت فیدیبو در دسترس علاقه‌مندان سینما قرار گرفت.

به گزارش سینماسینما، کتاب «پژوهش سینمایی، کشف سوالی درباره جهان، پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند» نوشته محمد تهامی‌نژاد به همت واحد پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی منتشر شده بود، نسخه دیجیتال این کتاب از امروز سه شنبه ۲۱ شهریورماه به مناسبت روز ملی سینما در دسترس علاقه‌مندان است و دوستداران سینمای مستند، دانشجویان و سینماگران می‌توانند این کتاب را به قیمت ۳۹ هزارتومان از طریق سایت فیدیبو تهیه کنند.

بخش اول کتاب به کلیه پژوهش‌هایی که برای زیرساخت سینمای مستند تجربه‌شده اختصاص دارد و بخش دوم درباره فرآیند ساخت فیلم مستند است. این کتاب آینه تمام‌عیاری از فرآیند پژوهش و تولید فیلم مستند را در اختیار مستندسازان قرار می‌دهد. آنچه در بخش اول کتاب ذکر می‌شود فقط به معنای پژوهش برای فیلم مستند نیست و در حوزه سینمای داستانی هم قابل ارجاع است. علاقه‌مندان برای تهیه نسخه دیجیتال به لینک https://fidibo.com/book 162206 مراجعه کنند.

محمد تهامی‌نژاد پژوهشگر ، منتقد، مترجم، مدرس و مستندساز نامدار سینمای مستند است. مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در سال جدید در طرحی تازه، نسخه دیجیتال کتاب‌های خود را در سایت فیدیبو عرضه می‌کند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها