تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30228

نفسخبر تعلیق فعالیت دو شرکت پخش فیلمیران و نور تابان، وضعیت اکران چند فیلم را در دچار حاشیه کرده است که «نفس» ساخته نرگس آبیار یکی از آن‌هاست.

به گزارش سینماسینما، شنیده‌ها حاکی از آن است که با وجود وابسته بودن شرکت نورتابان (تهیه‌کننده نفس) به بنیاد مستضعفان، هیچ قول مساعدی برای رفع مشکل این شرکت پخش داده نشده است، آن‌هم در حالی که فرصت کوتاهی به موعد اکران «نفس» یعنی ۵ آبان‌ماه باقی مانده است.

محمدرضا صابری مدیر عامل نورتابان که تهیه‌کنندگی و پخش فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار را بر عهده دارد پیش از این دو تاریخ ۲۲ یا ۲۸ مهر را برای اکران عمومی این فیلم اعلام کرده بود که با وضعیت به وجود آمده مطمئنا «نفس» به روز ۲۸ مهر نخواهد رسید.

به گفته صابری هماهنگی‌های مختلفی چون تبلیغات محیطی، تیزرهای تلویزیون و اکران در شهرهای بدون سینما (امتیازی که به برخی فیلم‌ها می‌رسد) برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود و یک منبع آگاه نیز خبر داده است که برنامه‌ریزی‌ها برای اکران فیلم با توجه به مشکل نورتابان تا ۵ آبان ماه عقب افتاده است، اما مشخص نیست که تا این زمان نیز مشکل شرکت پخش این فیلم حل شود.

این نکته را هم باید در نظر گرفت با از دست دادن این دوره اکران، به ماه‌های آذر و دی نزدیک می‌شویم که سازندگان فیلم‌ها تمایلی به اکران در آن‌ها ندارند و کمتر پیش می‌آید به بازگشت سرمایه بیانجامند، اما براساس پیگیری‌های آی سینما تا این‌جای کار هم با وجود این‌که شرکت نورتابان وابسته به بنیاد مستضفان است، هیچ قول مساعدی درباره رفع تعلیق فعالیت این شرکت پخش داده نشده است.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها