تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 148613

مدیر مجموعه تئاتر شهر گفت: از هفته آینده اجرای نمایش ها در تئاتر شهر آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که پیش از شروع جشنواره تئاتر، حداقل سه سالن به مکان‌های اجرا اضافه شود.

به گزارش سینماسینما، ابراهیم گله دارزاده مدیر مجموعه تئاتر شهر تهران گفت: با توجه به همت مردم عزیز شهر تهران در خصوص تبدیل وضعیت ویروس کرونا از رنگ قرمز به نارنجی، در بیانیه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و اعلام وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است، تمامی سالن‌های سینما و تئاتر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باز هستند.

مدیر تئاتر شهر اظهار کرد: ما به عنوان یکی از مهمترین مجموعه‌های نمایشی کشور این برنامه ریزی را داشته ایم که با باز شدن سالن‌های نمایش بعد از محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، اجرا‌هایی بر روی صحنه داشته باشیم که مخاطبان محترم و خانواده تئاتر به تماشای نمایش‌ها بنشینند.

گله دارزاده افزود: خوشبختانه در زمان تعطیلی سالن‌های نمایش، گروه‌های تئاتر با رعایت بیش از اندازه دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به تمرین کرده و آمادگی کامل برای اجرا را دارند. در فرایند تمرینات جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره مقاومت، گروه‌های نمایشی تئاتر فجر و گروه‌های نمایش عروسکی، خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی در خصوص بیماری و درگیری اعضاء گروه به ویروس کرونا داده نشده است. همه گروه‌ها در صحت و سلامت به روند اجرا می‌پردازند.

وی ادامه داد: اگر آمادگی گروه‌های نمایشی در زمان تعطیلی سالن‌ها نبود، روند بازگشت اجراها دیرتر انجام می‌شد. البته امروز این امکان را داریم که به سرعت خودمان را به شرایط ایده آل اجرا برسانیم.

گله دار زاده در پایان تصریح کرد: بنابراین مجموعه تئاتر شهر تهران در هفته آینده، اجرای نمایش‌های خود را آغاز می‌کند و تلاش بر این است تا پیش از شروع جشنواره تئاتر فجر حداقل دو یا سه سالن به اجرا اضافه شود. امیدواریم بعد از جشنواره تئاتر فجر تمامی سالن‌های مجموعه فعالیت خود را از سر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها