تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 123507

هفت انیمیشن از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز چهار‌شنبه ۲۴ مهرماه در باشگاه فیلم هنر و تجربه اکران می‌ شوند.

به گزارش سینماسینما، «لی لی حوضک»، «شنگول و منگول»، «بهادر»، «خواب»، «پرنده سکوت»، «ریشه در آسمان» و «مادربزرگ پرنده» عنوان هفت انیمیشنی است که روز چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ در بخش چشم‌انداز انیمیشن‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گروه هنر و تجربه نمایش داده می شوند.

انیمیشن «لی لی حوضک» به کارگردانی وجیه‌ الله فردمقدم ساخته سال ۱۳۷۱ به مدت زمان ۱۶ دقیقه، انیمیشن‌ های‌ ۱۸ دقیقه‌ای «شنگول و منگول» و ۸ دقیقه‌ای «ریشه در آسمان» هر دو به کارگردانی فرخنده ترابی که به ترتیب در سال‌ های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۴ ساخته شده ‌است هم در این مجموعه انیمیشن نمایش داده می‌ شود.

همچنین انیمیشن «بهادر» به کارگردانی عبدالله علیمراد به مدت زمان ۲۷ دقیقه تولید سال ۱۳۷۹، انیمیشن «خواب» به کارگردانی علیرضا چیتایی به مدت زمان ۵ دقیقه تولید سال ۱۳۸۱، انیمیشن «پرنده سکوت» به کارگردانی لیسا جمیله‌ برجسته به مدت زمان ۷ دقیقه تولید سال ۱۳۸۳ و انیمیشن «مادربزرگ پرنده» به کارگردانی فاطمه گودرزی تولید سال ۱۳۸۴ به مدت زمان ۱۲ دقیقه هم در این روز اکران خواهند شد.

ورود برای عموم در اکران این انیمیشن‌ ها آزاد و رایگان است.

باشگاه فیلم هنر و تجربه که در تابستان سال ۱۳۹۸ هر چهارشنبه به نمایش فیلم‌ هایی از سینمای کلاسیک ایران پرداخت، پاییز امسال هم در سه بخش «جلوه‌ هایی از تاریخ سینمای مستند»، «چشم‌انداز انیمیشن‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و «تازه نفس‌ها: مروری بر محصولات انجمن سینمای جوان و آثار دهه ۶۰ مدرسه باغ فردوس» با همراهی فیلمخانه ملی ایران، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و انجمن سینمای جوان به کار خود ادامه می‌ دهد.

این برنامه چهارشنبه ۲۴ مهر ساعت ۲۱ در سالن شماره‌ سه پردیس سینمایی چارسو تهران و ساعت ۱۹ در پردیس سیتی سنتر اصفهان برگزار می ‎شود.

هنر شهر آفتاب شیراز نیز یکشنبه ۲۸ مهر ساعت ۲۰ میزبان نمایش این آثار است.

 

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها