تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38784

هفت ماهگیهاتف علیمردانی گفت: اگر اختیار با من بود فیلم «هفت ماهگی» را به هیچ وجه در این زمان اکران نمی‌کردم.

به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم «هفت ماهگی» که به تازگی جدیدترین اثرش بر پرده‌ی سینماها رفته است، بیان کرد: متأسفانه در این سال‌ها تمام هفت فیلمی که ساخته‌ام در بدترین زمان ممکن اکران شده است و نمی‌دانم چرا همیشه این اتفاق برای من می‌افتد.

او افزود: البته خدا را شکر که همیشه مردم حمایت کرده‌اند و پشتیبانی مردم تنها کمکی بوده که در این سال‌ها داشته‌ام. با این حال معتقدم این روزها زمان خوبی برای اکران فیلم نیست و اگر تهیه‌کننده‌ی فیلم بودم به هیچ وجه آن را در این زمان نمایش نمی‌دادم.

علیمردانی که امسال با فیلم «آباجان» متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر است، اضافه کرد: البته در جریان کامل اینکه چرا چنین فصلی برای اکران انتخاب شده است، قرار ندارم و مطمئن هستم که تهیه‌کننده هم دوست ندارد فیلمش در یک زمان بد اکران شود، به همین دلیل قطعا شرایطی باعث این تصمیم شده است.

او با انتقاد از اینکه «نمی‌دانم چرا برای نمایش هیچ کدام از هفت فیلم‌ام، اکران نوروز یا یک زمان بهتر به من نرسیده است»، گفت: «هفت ماهگی» فیلم مردم‌پسندی است که مردم را از تماشای فیلم راضی می‌کند چرا که معضلات جامعه‌ی امروز را بیان می‌کند و فیلمی است که بازی‌های متفاوتی از سوی بازیگران در آن دیده می‌شود، بویژه حامد بهداد که او را متفاوت از همیشه می‌بینیم.

کارگردان فیلم «کوچه بی‌نام» خاطر نشان کرد: معمولا همه فیلم‌هایم را دوست دارم، اما «هفت ماهگی» از آن فیلم‌هایی است که ترجیح می‌دهم بعد از اکران درباره‌ی آن صحبت کنم چون به سلیقه‌ی مخاطب نزدیک است و می‌دانم آن‌ها را راضی نگه می‌دارد.

«هفت ماهگی» که تهیه‌کنندگی آن را منصور لشکری قوچانی برعهده دارد، همانند کارهای قبلی علیمردانی مضمونی اجتماعی دارد و حامد بهداد و باران کوثری نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند که باران کوثری همزمان با فیلمبرداری این فیلم دچار سانحه تصادف شد.

همچنین پگاه آهنگرانی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، محمدرضا علی‌مردانی، فرشته صدرعرفایی، هانیه توسلی و احمد مهران‌فر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فهرست عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: محمود خرسند، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی افشین راد، مدیر تولید: پیمان جعفری، فیلمبردار: کوهیار کلاری، عکاس: مهدی دلخواسته، مدیر تدارکات: ابوالفضل دادگستر،دستیار دوم کارگردان: عادل تبریزی، دستیار سوم کارگردان: مریم مجیدی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، تصویربردار پشت صحنه: فرهاد فرهنگ، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، گروه فیلمبرداری: اکبر دهقان، احسان نادری، ستار گودرزی، دستیاران صحنه: وهاب یحیی‌زاده، فرامرز کرامتی، محمد قبادی، دستیار لباس: آرام موسوی،دستیاران گریم: سیامک احمدی، ساناز سرمدی، گروه صدا: سهیل متولی، فریال خزاعی، گروه تدارکات: عطاالله مقدسی، حسین آذربرا، رامین جواهری، حمل و نقل:مراد مربیان، جواد نظری نفوتی، محمد شوندی، سید اسحاق موسوی، علی صادقی خارایی، حمید شمشادی، شکرخدا کولیوند، فرامرز کرامتی.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها