تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35753

هاتف علیمردانیکارگردان فیلم «آباجان» گفت: به نظرم «آباجان» بهترین فیلمی است که تا به حال ساخته‌ام و از نظر محتوایی هم به فضای جشنواره بسیار نزدیک است. 

به گزارش سینماسینما، هاتف علیمردانی کارگردان فیلم «آباجان» درباره مراحل ساخت این فیلم سینمایی، گفت: فیلم سینمایی«آبا جان» با پشت سرگذاشتن مراحل فیلمبرداری و تدوین در حال حاضر در مرحله جلوهای ویژه دنبال می‌شود.

او درباره حضور در سی‌و پنجمین جنشنواره فیلم فجر اعلام کرد: ما فرم حضور در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده‌ایم و امیدوار هستیم در این جشنواره سینمایی فرصت حضور پیدا کنیم.

این کارگردان سینما در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این فیلم سینمای چقدر شانس دریافت جایزه در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر را دارد، تصریح کرد: «آباجان» به نظرم بهترین فیلم است که تا به حال ساخته‌ام و از نظر محتوایی هم به فضای جشنواره بسیار نزدیک است. من بسیار روزهای خوبی را برای این فیلم سینمایی می‌بینم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای این فیلم بیفتد. هنر خانم معتمدآریا باعث شده است که فیلم «آباجان» یک سر و گردن از سایر فیلمهایم بالاتر باشد.

داستان فیلم سینمایی«آبا جان» در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود. علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده گرفته است.

شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، فریبا متخصص از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«کوچه بی‌نام»، «مردن به وقت شهریور»، «به خاطر پونه»، «یک فراری از بگبو» و «راز دشت تاران» دیگر عناوین سینمایی این کارگردان محسوب می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها