تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109114

همایون اسعدیان می گوید که در سریالش تنها نگاه خود را به نمایش گذاشته و اصولا بیانگر نگاه هیچ گروه یا دسته خاصی نیست.

به گزارش سینماسینما، همایون اسعدیان کارگردان سریال «لحظه گرگ و میش» که به مناسبت پخش این سریال مهمان کافه خبر بود، درباره این که انتقادهایی که به این سریال می شود را مطالعه می‌کند یا خیر توضیح داد.

او با تاکید بر این که انتقادها به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: «انتقاداتی که به سریال می‌شود را می‌توانید دسته‌بندی کنید. یک عده هستند که پای تلویزیون سریال را ضبط می‌کنند یک بار هم با دور کند می‌بینند که سوتی بگیرند. این‌ها اصلا لذتی از دیدن یک سریال نمی‌برند. دنبال این هستند که بگویند فلان‌جا پلاک ماشین فرق می‌کرد و … قطعا ما از این سوتی‌ها زیاد داریم و من منکرش نمی‌شوم. یک عده دیگری هم دنبال این هستند که بگویند شما نگاهی را تبلیغ می‌کنید که با نگاه یک عده محدودی فرق می‌کند. اینجا اختلاف اساسی داریم.»

این کارگردان ادامه داد: «من نگاهی را ترویج می‌کنم که نگاه من است و من بیانگر نگاه هیچ گروه یا دسته خاصی نیستم. قرار هم نیست سبک زندگی خاصی را در تلویزیون بخواهم تبلیغ کنم. اینجا است که می‌گویند این سریال کلمبیایی است و شبیه جم است و … عده دیگری هم هستند که مثلا با رابطه عشقی یاسمن و حامد جلو آمدند و فکر می‌کنند من این سریال را ساختم که مثلا این قصه عشقی را نشان بدهم. نه هدف من این نبود. من می‌خواستم داستان یک خانواده را بگویم که یک بخش آن قصه عشقی دختر خانواده است.»

اسعدیان با بیان اینکه برای تمامی اتفاقات سریال فکر شده است، بیان کرد: «بعضی وقت‌ها از بعضی اظهارنظرها حرص می‌خورم. ما برای هرکدام از اتفاقات سریال فکر کردیم و دلیل داریم. برای من می‌نویسند چه کسی به تو مدرک کارگردانی داده؟ اولا که من دانشجوی اخراجی‌ام و مدرک کارگردانی ندارم و کارگردانی را از سیزده، چهارده سالگی ذره ذره یاد گرفتم ولی فکر نمی‌کنم کار ما آنقدر هم بد باشد که اینگونه درباره‌اش بنویسند. یک عده هم تحلیل‌هایی درباره سریال دارند که حالم را خوب می‌کند. یک مقدار از لایه رویی قصه فراتر رفتند و سعی کردند لایه‌های دیگری از کار را ببینند.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها