تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 183097

آغاز اکران و رونمایی از فیلم سینمایی «عینک» صبح امروز (چهارشنبه هفتم دی) در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، اجرای طرح «سینما اردو» با همکاری گروه سینمایی هنروتجربه و سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش با نمایش فیلم «عینک» از امروز آغاز شد.

اکران و رونمایی از فیلم «عینک» به تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی‌میرآبادی و کارگردانی رضا آقایی، با حضور عوامل فیلم، مدیران گروه سینمایی هنروتجربه، مدیران وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دختر مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

محمد طیب با اعلام راه‌اندازی طرح «سینما اردو» در سراسر کشور گفت‌: قصد اجرای طرحی به نام «سینما اردو» را در تمام مدارس کشور داشتیم که امروز، اولین روز از اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف تماشای فیلم توسط دانش‌آموزان و سپس نقد فیلم‌های سینمایی گروه کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است. همچنین در این طرح بخشی به نام «پویش» در نظر گرفته شده که دانش‌آموزان با ارسال ویدئوی نقد خود از فیلم، در مسابقه شرکت می‌کنند.

مهدی عظیمی میرآبادی تهیه‌کننده ضمن تشکر و قدردانی از هنروتجربه که چنین شرایطی را برای اکران فیلم «عینک» مهیا کرد گفت: از اکران این فیلم در چنین شرایطی بسیار خوشحالم‌. شور و نشاط به سالن سینما برگشت. امیدوارم فیلم‌های گروه کودک و نوجوان با استقبال خوبی روبرو شوند.

رضا آقایی کارگردان فیلم نیز در ادامه افزود: بسیار خوشحالم که این فیلم بعد از چند سال به اکران رسید. انرژی و شوق در دانش‌آموزان، نشاط را به سینما برگرداند و امیدوارم از تماشای فیلم لذت ببرند و در پایان، حتما فیلم را نقد کنند.

سانیا رمضانی بازیگر فیلم «عینک» هم از عوامل و بازیگران فیلم تشکر کرد و برای فیلم آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین رونمایی، جمعی از مدیران فرهنگی و سینمایی، مسئولان آموزش و پرورش و اهالی رسانه حضور داشتند.

پوستر فیلم «عینک» توسط مدیران، عوامل فیلم و نمایندگان دانش‌آموزان امضا شد.

همچنین در پایان نمایش فیلم «عینک» با موضوع فیلم مسابقه‌ای برگزار شد و جوایزی به دانش‌آموزان اهدا شد.

فیلم سینمایی «عینک» از امروز هفتم دی اکران می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های بلیت‌فروشی اقدام به تهیه بلیت کنند‌.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها