تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131665

یک گروه از بازیگران درجه یک قرار است در سریالی درباره واترگیت در دنیای مدرن بازی کنند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، یک گروه از بازیگران سرشناس گرد هم می‌آیند تا رسوایی واترگیت را در دنیای امروز بازسازی کنند.

این سریال با عنوان «Gaslit» (کاشتن بذر شک و تردید) با بازی جولیا رابرتز، شان پن، آرمی همر و جوئل اجرتون ساخته می‌شود و سم اسماعیل سازنده «مستر روبات» به عنوان تهیه کننده اجرایی، به آن شکل می‌دهد.

«یوسی‌پی» سازنده این سریال قصد دارد تا آن را به سیستم عامل‌های پرمیوم و دیگر پلتفورم‌های استریم ارایه کند.

این سریال داستان‌های ناگفته و شخصیت‌های فراموش شده واترگیت را بار دیگر زنده می‌کند و بی‌پروایی‌های فرصت‌طلبانه نیکسون تا افرادی که به وی برای پیشبرد اهدافش کمک می‌کنند و در نهایت ریشه‌های فساد در دولت را تصویر می کند.

در این سریال رابرتز در نقش مارتا میچل که همسر یکی از وکلای وفادار نیکسون است ظاهر می‌شود. نقش همسر وی جان میچل را شان پن بازی خواهد کرد. این زن نخستین کسی بود که با وجود وابستگی‌های حزبی علناً از دخالت نیکسون در ماجرای واترگیت خبر داد و هم ریاست جمهوری و هم زندگی شخصی خودش را زیر و رو کرد. همسر وی مجبور می‌شود در نهایت بین مارتا و رییس جمهور یکی را انتخاب کند.

آرمی همر نیز در نقش جان دین بازی می‌کند که مشاوری جوان در کاخ سفید است. اجرتون نیز در نقش جی گوردون لیدی از کهنه‌کاران جنگ کره و از ماموران سابق اف‌بی‌آی ظاهر خواهد شد.

اجرتون و برادرش نش اجرتون کارگردان و از تهیه کنندگان این سریال خواهند بود.

جولیا رابرتز که پیشتر با اسماعیل در سریال آمازون «به خانه برگشتن» همکاری کرده بود از تهیه کنندگان سریال هم هست.

هفته پیش اعلام شده بود اسماعیل برای ساخت یک کمدی سیاه با عنوان «پناهگاه» برمبنای نوشته‌ای از اندی سیارا با یوسی‌پی همکاری می کند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها