تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18064

خواب تلخاز آقا اسفندیار بازیگر فیلم پرفروش «خواب تلخ»
به آقای امیر تاجیک مدیر پرتلاش و مستعفی شبکه مستند
سلام و علیکم
جناب آقای تاجیک شما یکسال و نیم مدیریت شبکه مستند را بر عهده داشتید و در این مدت کوتاه به گواه دوست و دشمن این شبکه را متحول کردید، بالا رفتن آمار و ارقام تولیدات شبکه، بالارفتن سطح کیفی برنامه ها و همچنین صعود میزان جذب مخاطبِ شبکه مستند در مقایسه با دیگر شبکه های تلویزیون حکایت فیل و فنجون است که در این مدت کوتاه اتفاق افتاد.
حالا بعد از این همه تلاش و کوششهای مدیر جوانی مثل شما، به جای اینکه ازتان تقدیر شود و استعفای شما پذیرفته نگردد سریعاً آن راپذیرفتند و هول هولکی شبکه را به دست سرپرستی تکراری سپردند! این اولین و قطعاً بزرگترین اشتباه ریاست محترم صدا و سیما است، قبول ندارید؟ یکی دوسال صبر کنید!
آقای تاجیک شاید بدانید که منِ پیرمردِ مرده شور قبل از بازی در سینمائی «خواب تلخ» از سینمای مستند آمدم و اولین بار در مستند معروف «دستهای سنگی» ساخته آقا محسن حضورداشتم و کشف شدم! ولی متاسفانه کاشف من بعدها الگوی توقیف در سینمای ایران شد و مرا هم با خودش و فیلمهایش اسیر کرد! حالا که سرتان خلوت شده تشریف بیاورید و فیلم «خواب تلخ» ما را که بعد از ۱۲ سال در هنرو تجربه اکران شده و مورد لطف و استقبال مردم قرار گرفته را ملاحظه بفرمائید تا بدانید خدا کریمه!
خوشبختانه من و آقا محسن میتوانیم راحت از شما تعریف و به رفتنتان از شبکه مستند اعتراض کنیم، چون اولاً وظیفه داریم که محافظه کار نباشیم، دوماً ما که تا حالا نه با شبکه شما و نه با هیچ شبکه تلویزیونی کاری نکردیم و قراردادی نبستیم که اگر هم کار کرده بودیم وظیفه امون در جهت اعتراض سنگینتر بود. شاید بدانید که تلویزیون «خواب تلخ» ما را ممنوع التیزر! و ممنوع النقد! کرد و حتی کارگردانمان آقا محسن هم ممنوع التصویرشد! و البته نمیدانم چرا جیکش در نیامد؟!
بگذریم، ولی وقتی یک مدیر جوان مثل شما در عرض یکسال و نیم شبکه مستند را متحول میکند و پای فیلمسازان متفاوت و حرفه ای و پیر و جوان را به آنجا باز میکند و کارنامه پرباری از هر نظر به جا میگذارد و در یک کلام خون تازه ای به رگهای شبکه مستند تزریق میکند باید هم مجبورالاستعفاء بشود! آقای تاجیک، شما تند رفتید و باید مثل بقیه شبکه ها قدتان را کوتاه میکردید و برنامه هایتان را لوس و بیمزه! که نکردید و برای همین پذیرفته شدن استعفایتان را تبریک میگویم.
نکند خدای نکرده قرار است شبکه مستند به دوران گذشته تلویزیون برگردد ولی خدا بگویم این ماهواره های از خدا بی خبر را ساقط کند و اینترنت و بچه اش تلگرام را سَقط کند که حداقل چشم و گوش مستندبینی مردم را باز کرد! مردم دیگه مثل قدیما و دوران سیاه و سفید راز بقاء نمی بینند، دیگه وقت نهار هم تخم گذاری مار و زهر نیش عقرب و خرچنگ لجن خوار! نگاه نمیکنند، حتی وقت شام هم گرسنگان آفریقا را نمی بینند که شکر خدا را بکنند!
مطمئن هستم در کمتر از یکی دوسال آینده ریاست محترم صدا و سیما متوجه اشتباهشان در پذیرش استعفای جنابعالی میشوند ولی مشاورانشان توصیه خواهند کرد که به روی مبارک نیاورند. ولی تعجب من از ریاست محترم سازمان صدا و سیماست که برخلاف منِ مرده شور با دنیای دیجیتال و تکنولوژی مدرن بیگانه نیستند و میدانند تکنولوژی با مدیران جوان و نوگرا همخوان است. ولی شاید سیاست جدید، حرکت کِشتی صدا و سیما با کارکنان بازنشسته و سیاه و سفید است که امیدوارم در مقابله با کِشتی رنگارنگِ شبکه های ماهواره ای غرق نشوند که اگر شدند خداوند همه ما را رحمت کند، چه تماشاگران تلویزیون بازنشسته خودمان را و چه تماشاگران تلویزیونهای ماهواره ای! الهی آمین
آقا اسفندیار– مرده شور«خواب تلخِ» ممنوع التیزر، ممنوع النقد و ممنوع التصویرالکارگردان در تلویزیون!

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها