تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72294
تیم تولید برنامه «رادیو هفت» که در تولید برنامه‌ای مشابه در فضای مجازی شکست‌خورده بود، بار دیگر مسیر بازگشت به تلویزیون را در پیش گرفت، اینبار قرار است برنامه‌ای با عنوان «رادیو شب» از سوی این گروه ساخته شود.

به گزارش سینماسینما، منصور ضابطیان و محمد صوفی، تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» این بار قرار است برنامه‌ای مشابه را برای شبکه «شما» تولید کنند. رادیو‌هفتی‌ها که قرار بود از ابتدای مهر ماه سال ۹۵ برنامه‌ای با نام «رادیو شب» در شبکه «شما» اجرا کنند، به دلایلی بعد از تولید چند آیتم اجازه این کار را پیدا نکردند و حالا خبرها حاکی از این است که این تیم دوباره با این برنامه به شبکه «شما» بازمی‌گردند.
«رادیو هفت» یکی از موفق‌ترین برنامه‌های شبکه تلویزیونی آموزش بود. جنگی شبانه که همراه با اجرای موسیقی، شعر‌خوانی، خوانش قطعات ادبی و البته پرداختن به فرهنگ عامه همراه بود. رادیو هفت با وجود موفقیت بالا و پشت سر‌گذاشتن چند فصل تولید، نتوانست در «شبکه آموزش» دوام بیاورد و بعد از مدتی با همان تیم و البته با تغییر نام به عنوان «صد برگ» جزو برنامه‌های شبکه ۴ سیما شد. حضور در شبکه ۴ دوران زوال این برنامه را رقم زد و با تغییر مدیریت این شبکه، «صد برگ» نیز تعطیل شد.
مقصد بعدی تیم تولید برنامه «رادیو هفت» فضای مجازی بود. فاصله از تلویزیون باعث شد تا انتقادهای تندی از سوی تولید‌کنندگان «رادیو هفت» به مدیران صداوسیما وارد شود، منصور ضابطیان در صفحه اجتماعی‌اش، متن تندی را علیه تلویزیون منتشر کرد و عدم همکاری تیم برنامه‌سازش با صداوسیما را ناشی از توهم شخصی معاون سیما عنوان کرد و نوشت: «مطمئناً بازنده این تصمیم نه ما و شما که تلویزیون است. ما یکدیگر را به‌زودی پیدا می‌کنیم، این سیماست که با تصمیم‌گیری‌های بغض‌آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ‌تر و تعداد بینندگانش را کمتر می‌کند». ضابطیان و تیم همکارش در فضای مجازی برنامه‌ای با نام «وقت‌خواب» را ساختند، با همان ساختار و رویکرد، اما این بار فاقد نشانه‌های موفقیت، اتفاقی که باعث شد خیلی زود «وقت خواب» به خواب ابدی برود. حالا برنامه‌سازان سال‌های نه‌چندان دور، منتقدان دیروز و شکست‌خوردگان برنامه‌سازی در فضای مجازی، قرار است دوباره سراغ طرح ساخت برنامه «رادیو شب» بروند. این بار مقصد این گروه نه شبکه‌های زیر‌نظر معاونت سیما بلکه شبکه «شما» است که زیر مجموعه معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما است.
منبع: روزنامه جوان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها