تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66200

مارتین اسکورسیزی برای درگذشت فرانک وینسنت بازیگر قدیمی فیلم‌هایش، پیامی احساسی منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، فرانک وینسنت بازیگری که در سه فیلم «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و «کازینو» با مارتین اسکورسیزی همکاری داشت، دو روز پیش در ۷۸ سالگی درگذشت و حالا آقای کارگردان بیانیه‌ای احساسی به یاد او منتشر کرده است.

کارگردان «راننده تاکسی» در این متن نوشته است: فرانک وینسنت کسی بود که می‌توانستم رویش حساب کنم. او بازیگری طبیعی بود که جلوی دوربین، روی صحنه و موقع فیلمبرداری راحت بود. او از هر لحاظ کار را آسان می‌کرد. او یک نابغه بود.

وینسنت روز چهارشنبه در اثر اختلال ایجاد شده پس از انجام عمل قلب باز در سن ۷۸ سالگی درگذشت. او نقش رئیس مافیا فیل لئوتاردو را در سریال «سوپرانوز» بازی می‌کرد. وینسنت اخیرا در قسمتی از «نظم و قانون» بازی کرد و سال گذشته هم در سریال انیمیشن «آقای پیکلز» مسئولیت صداپیشگی شخصیت جان گاباگولی را بر عهده داشت.

اسکورسیزی در ادامه آورده است: ما در سه فیلم با هم کار کردیم و هربار او در کنار پارتنر قدیمی‌اش جویی پسکی بازی می‌کرد. من همیشه از نبوغ او برای بداهه‌گویی متحیر می‌شدم. وینسنت بازیگر کاری بود و آن‌قدر دنیایی را که ما داشتیم به تصویر می‌کشیدیم را خوب می‌شناخت که اصلا به نظر نمی‌رسید دارد بازی می‌کند. من همیشه از هنرمندی او در شگفت می‌ماندم و به خاطر کار کردن با او و شناخت‌اش،‌ خودم را آدم خوش‌شانسی می‌دانستم.

این فیلمساز سرشناس، تنها فردی نبود که برای درگذشت وینسنت پیامی منتشر کرد؛ مارین ون زنت که در «سوپرانوز» نقش شصخیت گابریلا دانته را بازی می‌کرد،‌ نوشت: امروز یکی از اعضای خانواده‌مان را از دست دادیم. فرانک وینسنت بازیگری فوق‌العاده و مردی دوست‌داشتنی. روحت شاد فرانکی.

فرانک سیریکو دیگر بازیگر این سریال هم در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: ما با هم اوقات خوشی داشتیم. مرد بزرگی بود و مورد احترام. بازیگری بزرگ. همه آنچه می‌توانم بگویم این است که به ما با هم خیلی خوش می‌گذشت. در سریال، شخصیت او با گروهی دیگر کار می‌کرد و من پیش از مرگ لئوتاردو (با بازی وینسنت) هیچ برخوردی با او نداشتم. اما همه عاشق «فرانکی» بودند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها