تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۸:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95419

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اتخاذ هرگونه سخت‎گیری نسبت به نحوه پوشش بازیگران و هنرمندان کشورمان فارغ از آیین‎نامه موجود قابل قبول نیست.

به گزارش سینماسینما ،فاطمه ذوالقدر  درباره انتقادات برخی از هنرمندان و بازیگران کشورمان نسبت به سانسورهایی که در رسانه ملی نسبت به پوشش آنها صورت می‎گیرد اظهارکرد: گزارش‎های متعددی درباره این موضوع طی چند وقت اخیر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رسیده است و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه بدون شک رعایت شئونات اسلامی واجب و ضروری است تصریح کرد: قطعا اگر برخلاف آیین‎نامه موجود از بازیگران و هنرمندان درباره نوع پوشش و لباسشان درخواست شود این موضوع باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باتوجه به نارضایتی‎هایی که از سوی برخی هنرمندان نسبت به سخت‎گیری‎های خارج از قاعده نسبت به پوشش و نوع لباسشان مطرح شده نهادهای نظارتی از جمله مجلس موظف به بررسی این موضوع هستند.

ذوالقدر تاکید کرد: نحوه و نوع پوشش بازیگران در رسانه ملی و فیلم‎های سینمایی طبق آیین‎نامه خاصی است که در این راستا وجود دارد از این رو قطعا سخت‎گیری و ایجاد موارد جدید به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: باتوجه به مسئولیت کمیسیون فرهنگی در کمیته هنر و رسانه قطعا این موضوع با جدیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر هم موارد خلاف آیین‎نامه‎های موجود صورت گرفته شده باشد اصلاح خواهد شد.

خبر فوری

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها