تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93958
روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما دست‌به‌دست می‌شود. فرخ‌نژاد با انتشار خبر و تصویری چنین القا کرده که ستاد بازسازی عتبات به‌جای رسیدگی به وضعیت خطه‌ای از کشورمان، در عراق هزینه می‌کند!

 در این باره باید گفت: اولا؛ آقای بازیگر همه‌چیز دان عجیب است که هنوز نمی‌داند ستاد بازسازی عتبات، بودجه دولتی ندارد و هزینه پروژه‌های این ستاد از محل کمک‌های هزاران زائر شیعه از کشورهای مختلف تأمین می‌شود. این یعنی وقتی انسان از چیزی اطلاع ندارد درباره آن چیز حرف نمی‌زند، حکم نمی‌کند و بیانیه صادر نمی‌نماید.

دوم؛ آقای فرخ نژاد قبلا با حمایت از سرکرده فرقه دراویش داعشی که دستش به خون سه جوان پلیس آلوده است و نیز حمایت از جاسوس آمریکا، میزان سواد، بصیرت و ایراندوستی خود را به‌نمایش گذاشته‌اند!

بنابراین دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی از چنین فردی که خودش هم تکلیف خودش را می‌داند و این از پست‌هایش در فضای مجازی کاملا واضح است، بعید به نظر نمی‌رسد.

ضمنا آقای فرخ نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم دوست ارائه کنید، همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند، به‌خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌بر این‌ها آقای فرخ نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها