تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125270

دوستاره فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» در یک گفت و گو در مورد انتقاد از فیلم‌های ابرقهرمانی که در چند هفته اخیر اوج گرفته است، صحبت کردند.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» درباره اینکه فیلم‌های مارول مورد حمله و انتقاد قرار گرفته اند، بحث کردند.

ایوانز در دنیای سینمایی مارول نقش کاپیتان آمریکا و اسکارلت جوهانسون نقش بیوه سیاه را بازی کرده اند که هر دوی آن‌ها به میز گفت و گوی ترتیب داده شده توسط ورایتی نشستند. در حالی که آنها هیچ نامی از مارتین اسکورسیزی نبردند، به انتقاد اخیر او که فیلم‌های مارول نباید به عنوان فعالیت سینمایی حساب شوند، اشاره کردند.

جوهانسون گفت: در چند روز گذشته عده‌ای از مردم به من گفتند که تعدادی از کارگردان‌های حرفه‌ای و بزرگ نسبت به فیلم‌های دنیای مارول و پرفروش‌ واکنش نشان داده اند و معتقد هستند که این فیلم‌ها نفرت انگیز (نظر فرانسیس فورد کاپولا) و مرگ سینما (اسکورسیزی) هستند که این عقیده بسیار قدیمی و نا امید کننده است.

کریس ایوانز هم این موضوع را ادامه داد و گفت: به نظرم فکر‌ها و ایده‌های جدید باعث گردش چرخه خلاقیت می‌شود و معتقدم به اندازه کافی برای همه ایده‌ها (مثل فیلم‌های ابرقهرمانی مارول) فضا وجود دارد. اینکه فیلم‌های مارول را از سینما جدا کنیم مثل این است که نوعی خاص از موسیقی را جزئی از موسیقی ندانیم که شما اجازه چنین کاری را ندارید.

کریس ایوانز و اسکارلت یوهانسون در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» ایفای نقش کردند که به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شد.

اسکارلت یوهانسون برای نقش آفرینی در فیلم «داستان ازدواج» و «خرگوش جوجو» از شانس‌های اسکار امسال است و کریس ایوانز نیز در فیلم «چاقوکشی» داستان قتلی راز آلود،ایفای نقش کرده است.

برنامه‌ای که این دو بازیگر در مقابل هم قرار گرفتند، پیش از این مهمان ستارگانی مانند برد پیت و آدام سندلر، جنیفر بوپز و رابرت پتینسون بوده است که سابقه دریافت جایزه امی را نیز دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها