تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91093
پوران درخشنده گفت: من برای حسن فتحی احترام ویژه‌ای قائل هستم و اعتقاد دارم که او بزرگتر از آن باشد که بر سر چنین مسائلی بخواهد درگیر حاشیه شود. هیچ حاشیه و درگیری بین من و حسن فتحی بوجود نیامده و همه چیز در حد شایعات فضای مجازی است.

به گزارش سینماسینما، پوران درخشنده درخصوص حاشیه های بوجود آمده بر سر ساخت سریال “بامداد خمار” و شایعه مشکلات بوجود آمده بین وی و حسن فتحی گفت: من برای حسن فتحی احترام ویژه‌ای قائل هستم و اعتقاد دارم که وی بزرگتر از آن باشد که بر سر چنین مسائلی بخواهد درگیر حاشیه شود. هیچ حاشیه و اختلافی بین من و حسن فتحی بوجود نیامده و همه چیز در حد شایعات فضای مجازی است.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت سریال “بامداد خمار” به کارگردانی خود افزود: من سه سال است که علاقه خود برای ساخت سریالی بر اساس رمان “بامداد خمار” را اعلام کرده ام و حتی سال گذشته با نویسنده اثر قرار گذاشته و صحبت هایی داشتیم. خوشبختانه نویسنده اثر موافقت خود را اعلام کرد و من بر همین اساس طرح را برای ساخت ارائه دادم.

کارگردان فیلم “زیر سقف دودی” ادامه داد: خوشبختانه سیما فیلم هم با ساخت این پروژه موافقت کرد اما گفتند که بودجه سریال “بامداد خمار” را باید خودتان از سرمایه گذار شخصی تهیه کنید. به همین دلیل طی سال گذشته من به دنبال اسپانسر بودم که متوجه شدم حسن فتحی نیز قصد ساخت این سریال را دارد.

وی با اشاره به ناراحتی خود از اخبار ساخت این سریال توسط حسن فتحی تاکید کرد: من از خبر ساخت سریال “بامداد خمار” توسط حسن فتحی ناراحت شدم. نه اینکه چون حسن فتحی می خواست چنین اثری را بسازد بلکه به این دلیل که به خودم می گفتم چرا من نتوانستم طی این مدت سرمایه گذار پیدا کرده و سریال را آغاز کنم.

کارگردان فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند”  افزود: اتفاقاً بعد از خبر ساخت این اثر توسط فتحی برای وی نامه نوشتم و شرایط را بیان کردم اما در مجموع بیشتر از شرایطی ناراحت بودم که به هر صورت نگذاشت من بامداد خمار را کلید بزنم و هیچ ناراحتی از فتحی نداشتم.

کارگردان فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” با اشاره به علاقه شخصی خود برای ساخت بامداد خمار خاطرنشان کرد: من به تازگی متوجه شدم که فتحی از ساخت بامداد خمار انصراف داده است. در شرایط کنونی اگر فرصتی مهیا شود و بتوانم سرمایه اثر را تامین کنم هنوز هم دوست دارم سریال “بامداد خمار” را بسازم.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها