تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158211

کارگردان فیلم مستند «روزهای ناتمام» از پایان تصویربرداری این مجموعه در کیش خبر داد.

مهدی قربان‌پور، با اشاره به اینکه موضوع این فیلم، کرونا است، از پایان تصویربرداری آن خبر داد و اظهار داشت: مستند «روزهای ناتمام» درباره تنهایی انسانی است که دو جنگ را سپری می کند.
وی تصویربرداری «روزهای ناتمام » را ۳۶ جلسه عنوان کرد و افزود: بیشتر عوامل فیلم کیشوند بودند و تمامی مراحل ساخت این مجموعه در جزیره کیش اتفاق افتاده است.
قربان‌پور با اشاره به بخشی از دیالوگ فیلم گفت: «نمی‌دونم چندتا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتن‌ها عادت دارم، راز هیچ کس رو به کس دیگه‌ای نمی‌گم. فرقی نمی‌کنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی امروز من»

وی که عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران است، پیش از این مستندهایی چون زمناکو، ما همه سربازیم، آنجا که هیچ‌کس نیست، صد و نود و تمام آرزوهای من، تنهای قصه‌های خوب را نیز در کارنامه‌ی خود دارد که مورد توجه جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز قرار گرفته است.

«روزهای ناتمام»، به کارگردانی مهدی قربان‌پور محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و دیگر عوامل فیلم عبارت‌اند از: تصویربردار: مهدی آزادی ، روزبه رایگا، مشاور کارگردان : ارسلان امیری، تدوین: مریم شاپوریان، صدابردار: مهدی ( پارسا )کریمی، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، طراحی و ترکیب صدا: گیسو آزاد روش، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی، طراح تیتراژ :حامد بارئی طبری، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح : سید سعید داوودی.

کارگردان «روزهای ناتمام» در سال‌های اخیر تندیس شایستگی بهترین فیلم و پژوهش را از جشن خانه سینما و تندیس بهترین کارگردانی را جشنواره بین‌المللی فیلم حقیقت دریافت کرده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها