تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175884

خانه مستند پرونده «نیمه خرداد» را به مناسبت رحلت امام خمینی «ره» و قیام ۱۵ خرداد در طرح جدیدی با عنوان «تجربه نگاری» اکران آنلاین می‌کند.

به گزارش سینماسینما، طرح «تجربه نگاری» از تازه‌ترین برنامه‌های خانه مستند است که با هدف بررسی سال‌ها فعالیت این مرکز در حوزه مستندسازی را در نیمه ابتدایی سال پیش رو در قالب پرونده‌هایی تفکیک شده بر اساس موضوع و محتوا در اختیار مخاطبان علاقه‌مند به سینمای مستند قرار می‌دهد.

اولین پرونده‌ای که قرار است با عنوان «نیمه خرداد» در دسترس مخاطبان قرار گیرد به مناسبت رحلت امام خمینی «ره» و قیام ۱۵ خرداد آماده شده و شامل چهار مستند می‌شود که قرار است به صورت آنلاین اکران آن‌ها در سایت خانه مستند آغاز شود.

«نیمه خرداد» شامل چهار مستند به نام‌های «کمیته» به کارگردانی عبدالحسین بدرلو و تهیه‌کنندگی مصطفی فتاحی، «رازهای جماران» به کارگردانی مشترک محسن سلیمانی و محمد ثقفی، «ملاقات در مدار بسته» به کارگردانی مشترک امیرحسین خلیل‌زاده و مهدی جوزایی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و همچنین مستند «پدر، پسر، گلوله» به کارگردانی امیر اصانلو می‌شود.

پرونده «نیمه خرداد» از شنبه ۱۴ خردادماه و همزمان با رحلت امام خمینی «ره» اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند و مخاطبان می‌توانند مستندهای این پرونده را به صورت رایگان در سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.ir تماشا کنند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها