تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71493
روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: یک فیلمساز، نقد ساده و معمولی فیلم خود در روزنامه را به‌عنوان «ترور» تعبیر کرد.

پس از انتشار نقد فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در صفحه تصویرروز کیهان دوشنبه ۱۵ آبان، کارگردان این فیلم واکنش نشان داد. وی در واکنش به این یادداشت، در فضای مجازی نوشت: «…وقتی عدم پخش تیزر در صدا و سیما کار نمی‌کنه و فروش فیلم با تبلیغ دهان به دهان به نزدیکی دو میلیارد می‌رسه، اونوقت با ترور شخصیت فیلمساز کارشونو ادامه می‌دن و مردم اندر حسرت فهم درست!»

شگفت است که چگونه فیلمسازی که ادعای کار در زمینه آسیب‌های اجتماعی را دارد، اینگونه از یک یادداشت مطبوعاتی که صرفا به نقد فیلم وی پرداخته، تعبیر کرده و حتی آن را به سطح «ترور شخصیتی» رسانده است. ضمن اینکه مشخص نیست، انتشار نقد یک فیلم در روزنامه کیهان، چه ارتباطی با عدم پخش تیزرهای این فیلم در صداوسیما دارد؟ افزون بر این چنانچه ادعای خانم کارگردان مبنی بر فروش حدود دومیلیاردی فیلم، صحیح باشد؛ با توجه به قیمت بلیت سینما در این زمان، فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» حداکثر دو درصد از مردم را به خود جذب کرده است که این میزان، با توجه به رویکرد تجاری و جنجال‌های همیشگی این فیلمساز، رقم چشم‌گیر و بالایی محسوب نمی‌شود.

در چند روز گذشته کیهان مطلبی انتقادی درباره فیلم «ملی و راه های نرفته اش» تهمینه میلانی منتشر کرد که این کارگردان در اینستاگرام به آن پاسخ داد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها