تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151016

پوریا پورسرخپوریا پورسرخ، به سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پیوست.

به گزارش سینماسینما، با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین‌های شهر تهران و استان البرز، پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای می‌شود.

«برف بی‌صدا می‌بارد» به نویسندگی نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، عنوان سریالی سه فصلی است که داستانش در دهه‌های ۶۰ ـ ۷۰ و ۹۰ روایت می‌شود.

هم‌اکنون با حضور عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی در یکی از بیمارستان‌های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است و به‌زودی، گروه و عوامل آن، راهی لوکیشن‌های شمال کشور و رفسنجان خواهند شد.

در خلاصه داستان این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، آمده است: «اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم …»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها