تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65619
 مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با انتشار پیامی؛ موفقیت جهانى فیلمسازان جوان ایران را تبریک گفت.

به گزارش سینماسینما، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به کسب جایزه از سوى وحید جلیلوند و نوید محمدزاده برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» در جشنواره جهانى فیلم ونیز و همچنین کسب جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم «آپاندیس» در جشنواره فیلم مونترال، موفقیت این سینماگران را تبریک گفت.

متن پیام تبریک «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به این شرح است:

«در ایامی که به پیشواز روز ملی سینما می‌رویم، اخبار مسرت بخش مربوط به موفقیت‌های سینمای ایران از سوی جوانان این سرزمین در جشنواره‌های «مونترال» و «ونیز» بر حلاوت و شیرینی این روزها نزد مخاطبان و مشتاقان سینما افزود. ضمن ابراز صمیمانه‌ترین تبریکات به آقایان حسین نمازی، نوید محمدزاده و برادران جلیلوند که اسباب سربلندی سینمای معتبر ایران را همچون دیگر هنرمندان وزین این سرزمین فراهم نمودند، توفیقات بیش از پیش ایشان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

راز تداوم موفقیت‌های بین‌المللی سینمای ایران، توجه به فیلمسازان جوان در کنار چهره‌های بزرگ و تثبیت شده است.

تجربه‌های جدید فیلمسازان نوجو و پیشرو طیفی گسترده‌تر را در داخل و خارج کشور به سینمای ایران علاقمند می‌کند.

موفقیت‌ فیلم «آپاندیس» در جشنواره جهانی فیلم «مونترال»، جایزه پویانمایی «کلیله و دمنه» در جشنواره بین‌المللی فیلم «اورآسیا»، حضور فیلم «یه وا» در جشنواره مونترال و … نمودی عینی از توفیق در اجرای این رویکرد است که به حمد الله در ظرف ماه‌های آینده، اخبار بهتری از حضور فیلمسازان جوان و نوجو در مجامع جهانی منتشر خواهد شد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها