تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24867

عیاریفیلم «کاناپه»، به کارگردانی کیانوش عیاری، مراحل پیش‌تولید را بدون وقفه طی می‌کند. در پی انتشار خبری مبنی‌بر توقف فیلم «کاناپه» در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی، ‌در گفت‌وگو با شبنم عرفی‌ن‍ژاد، ‌دستیار اول کارگردان، این موضوع مطرح شد.

این کارگردان سینما  گفت: «واقعا دلیل اینکه هرچندوقت یک‌بار خبر توقف فیلم «کاناپه» منتشر می‌شود را نمی‌دانیم! خوشبختانه فیلم «کاناپه» بدون وقفه دارد پیش می‌رود».
کارگردان فیلم «پشت در خبری نیست»، ادامه داد: «این روزها فیلم در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. مثل روال ساخت هر فیلمی، ‌به‌دنبال انتخاب لوکیشن و انتخاب بازیگر هستیم».

عرفی‌نژاد درباره قطعی‌شدن بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در فیلم «کاناپه» عنوان کرد: «درست است که با ایشان برای بازی گفت‌وگو شده، ‌البته با برخی از بازیگران هم در حال صحبت‌کردن هستیم. بنابراین از آنجا که قراردادها هنوز امضا نشده، ‌بهتر است صبر کنیم تا بعد از نهایی‌شدن قراردادها به انتشار اسامی بازیگران دست بزنیم».
فیلم «کاناپه» جدیدترین فیلم کیانوش عیاری است که این روزها مراحل ساخت را پشت‌سر می‌گذارد. فیلم قبلی کیانوش عیاری، «خانه پدری»، از آثار تحسین‌برانگیز چندسال اخیر سینمای ایران است که به دلیل ممیزی تا امروز امکان اکران عمومی پیدا نکرده است.

 

منبع: شرق

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها