تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192919

کتاب «کارمند جماعت» با زیر عنوان «روزمرگی‌های یک کارمند دون پایه» از سوی انتشارات «رخداد تازه» منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، این کتاب با نگاهی طنز و آسیب شناسانه، زندگی و خصایص کارمندان را مورد واکاوی قرار داده است.

کتاب «کارمند جماعت» به نویسندگی «محسن سلیمانی فاخر» و تصویرگری «امیر حامد پاژتار» به تیراژ ۵۰۰ نسخه به تازگی وارد بازار نشر شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: همه شغل‌هاعادات خاص و ویژه‌ای دارند که گویی لازمه آن حرفه است و اصلا هم قابل پنهان کردن نیست و مانند یک برچسب و اتیکت همراه شاغلین هست. عادات و روزمره‌گی‌هایی که در طول دوران کار، خواه یا ناخواه بر روح و روان می‌نشیند و همه افراد همرنگ را می‌کند.این پیچیدگی‌های ساده و گاه عمیق می‌تواند در مواجهه با روحیات شخصیتی قابل شوخی و مزاح باشد که با درشت نمایی و کشف این ویژگی‌ها می‌شود به خود و رفتارهایمان بخندیم. در این کتاب تصویرهای عمومی دیده و ندیده از شخصیت کارمندان را رو می‌کنیم، با زبانی نیش وار تا شاید اگر کارمندان خواستند برخی از این عادات و ویژگی‌ها را تغییر و مورد مداقه قرار دهند.
نویسنده در لزوم پرداختن به این اقشار گفته است: می‌دانیم که کارمندجماعت بخش مهمی از امور اداری و بورکراتیک را انجام می‌دهند و بدون آنها زندگی شهری غیر ممکن است. مابیش از چهارمیلیون کارمند داریم که با اعضای خانواده‌شان بیش از ۲۰ میلیون نفر می‌شوند، این دلیلی برای پرداختن به این قشر باصفا و اهل دل است.

لینک کوتاه

 

آخرین ها