تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18173

مدرسه ملی سینمادپارتمان فیلم‌نامه‌نویسی مدرسه ملی سینمای ایران کارگاه کوتاه‌مدت فیلم‌نامه‌نویسی را با هدف حمایت از استعدادهای جوانِ فعال و علاقمند به حوزه‌ی سینمای کودک و نوجوان برگزار می‌نماید. این کارگاه فشرده، از نوشتن طرح تا نگارش یک فیلم‌نامه‌ی بلند را در برمی‏گیرد.


به گزارش سینماسینما،کامبوزیا پرتوی و خسرو دهقان دو استاد برجسته‌ی حوزه‏ی فیلمنامه‏نویسی راهنمایی این هنرجویان را بر عهده خواهند داشت. مدت زمان برگزاری این کارگاه بیست جلسه پیش‌بینی شده است.
مدرسه ملی با  تأکید بر کاربردی کردن آموزش‌ها و پژوهش‌های سینمایی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان کشور، فعالیت‌های  آموزشی خود را در قالب شش گروه «کارگردانی»، «فیلم‌برداری»، «تدوین»، «فیلم‌نامه‌نویسی»، «تهیه و تولید»، و «صدا» تعریف کرده است.
لازم به ذکر است امروز دوشنبه نشست علمی-تخصصی «بازنمایی اقوام ایرانی در سینمای داستانی ایران» پژوهشی از دکتر بهروز محمودی بختیاری و با سخنرانی دکتر شهاب‌الدین عادل و کیومرث پوراحمد به ترتیب درباره‌ی «ملاحظات مفهومی بازنمایی اقوام در سینمای داستانی ایران» و «تجربه‌ی بازنمایی اقوام در سینمای داستانی ایران» از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مدرسه برگزار خواهد شد.
مدرسه ملی سینمای ایران در اقدسیه، خیابان موحد دانش، بعد از چهارراه آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ واقع شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها