تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76715
پل هگیس کارگردان برنده اسکار فیلم «تصادف» به تجاوز متهم شد.

به گزارش سینماسینما، پل هگیس کارگردان و فیلمنامه‌نویس برنده اسکار به آزار جنسی و تجاوز به چهار زن متهم شد. وکیل هگیس در پاسخ به این اتهامات گفت: «یکی از حقوق اساسی افراد در جامعه حق مقابله با اتهام‌زننده است که متاسفانه در فضای کنونی وقتی اتهام آزار جنسی علیه فردی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، عملا حق دفاع از او سلب می‌شود.»

پل هگیس ضمن رد کردن تمام این ادعاها، آن‌ها را تلاشی برای اخاذی از خودش توصیف کرده است. سه تن از کسانی که هگیس را متهم کرده‌اند حاضر به فاش کردن هویت خود نشدند. یکی از آن‌ها دلیل این کار را ترس از «قدرت، خشم، توان مالی» کارگردان پرآوازه دانست و اعلام کرد که احساس می‌کند که توان مقابله با او را ندارد.

پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه هاروی واینستین، پل هگیس در مصاحبه با گاردین هالیوود را شهر تبعیض جنسی خواند و گفت:‌ «در موضوع هاروی واینستین باید به همدستان او نیز توجه کرد. کسانی که از او محافظت کردند. برای من آن‌ها به همان اندازه گناهکار هستند و حتی در برخی موارد گناه آن‌ها بیشتر است.»

هگیس سال ۲۰۰۴ با فیلم «تصادف» به شهرت رسید. او پس از آن با نوشتن فیلمنامه‌های «محبوب میلیون دلاری»، «کازینو رویال» و «ذره‌ای آرامش» به یکی از چهره‌های تاثیرگذار هالیوود تبدیل شد.

او یکی از اعضای ارشد فرقه ساینتولوژی بود و ماجرای رهایی خود از این سازمان را در کتابی روایت کرده است. وکیل هگیس در ماجرای مطرح شدن اتهامات علیه این کارگردان انگشت اتهام را به سوی این گروه گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها