تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134617

شبکه نت‌فلیکس از آغاز دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۶ میلیون به شمار کاربران خود اضافه کرده است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از واشنگتن‌پُست، قرطنینه خانگی مردم در بسیاری از نقاط جهان به دلیل بحران جهانی ویروس کرونا موجب شده سرویس اینترنتی نت‌فلیکس در سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ رکورد ۱۵.۸ میلیون کاربر جدید جذب کند و شمار کاربران خود را در سراسر جهان به ۱۸۳ میلیون نفر ارتقاء دهد.

کمپانی‌نت‌فلیکس پیش از این پیش‌بینی کرده بود در این بازه زمانی هفت میلیون کاربر جدید اضافه کند.

با وجود موفقیت نت‌فلیکس در دوران کرونا، «رید هستینگز» ـ بنیانگذار نت‌فلکیس ـ در نامه‌ای خطاب به سهامداران نوشت: “در تاریخ بیش از ۲۰ ساله ما، هیچ زمانی به اندازه مقطع کنونی آینده‌ای نامطمئن و ناپایدار در انتظارمان نبوده است. ویروس کرونا به تمام گوشه کنار جهان رسیده و بدون هیچ درمان کلی و واکسن مشخص نیست این بحران وحشتناک چه زمانی و چگونه قرار است پایان یابد. آنچه مشخص است هزینه انسانی شامل جان انسان‌ها و شغل‌های از دست رفته است و ده‌ها میلیون نفر بیکار شده‌اند.”

او همچنین با اشاره به افزایش موقتی شمار کابران نت‌فلیکس عنوان کرد با پایان قرنطینه خانگی از شتاب رشد کابران کاسته می‌شود.

در سه ماه نخست سال جاری میلادی، ۱۳.۵ میلیون نفر از کابران نت‌فلیکس از سایر کشورها به غیر از اروپا جذب شده‌اند و اروپا، خاورمیانه و آفریقا به ترتیب بیشترین شمار کابران جدید را داشته‌اند.

شبکه نت‌فلیکس در حالی عملکرد موفقی را به ثبت رسانده که از اواخر سال ۲۰۱۹، اَپل و دیزنی پلاس نیز به عنوان سرویس‌های رقیب کار خود را آغاز کردند و «ان بی سی یونیورسال» و «وارنرمدیا» نیز امسال وارد میدان خواهند شد.

سرویس ویدئوی درخواستی (VOD) و رسانه سیال نت‌فلیکس در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها