تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7231

کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان سینمای ایران این روزها مشغول مراحل پیش تولید و تست گریم پروژه سینمایی «کاناپه» است، فیلمی که قرار است بعد از ۵ سال بسازد.

به گزارش سینماسینما، کیانوش عیاری پس از حواشی اکران فیلم سینمایی «خانه پدری»، در سکوت کامل خبری سراغ پروژه سینمایی «چاله چوله» رفت و قرار بود آن را با حمایت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در اهواز بسازد.

مشکلات کمبود بودجه باعث شد که ساخت «چاله چوله»  منتفی شود تا عیاری بار دیگر سراغ فیلمی اجتماعی به عنوان «کاناپه» برود.

وضعیت قرارداد بازیگران اصلی این پروژه هنوز مشخص نیست وعیاری در سکوت خبری کارش را شروع کرده است.

«کاناپه» این روزها در مرحله پیش تولید و تست بازیگران قرار دارد. عیاری برای بازیگر زن جوان فیلم در فاصله سنی ۲۲ تا ۲۷ سال فراخوان بازیگری داده است.

حسن آقاکریمی مدیرتولید، شاهرخ دستورتبار مجری طرح و شبنم عرفی نژاد برنامه ریز و دستیار کارگردان از عوامل قطعی این پروژه هستند.

تست بازیگری کیانوش عیاری از صبح یکشنبه از تاریخ ۲۲ شروع شده است و تا  ۲۶ آذرماه سال ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت. در روز اول نزدیک به هفتاد مراجعه کننده برای تست بازیگری این پروژه سینمایی به دفتر بشرا فیلم حضور یافتند.

«خانه پدری» آخرین اثر سینمایی کیانوش عیاری سه سال قبل در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر با واکنش‌‌های متفاوتی اکران شد. این فیلم هم از آن دست آثاری است که اجازه اکران گرفت ولی بعد از یک روز، از پرده سینماها به پایین کشیده شد.

کیانوش عیاری، طراح سبک جدیدی از واقعیت‌گرایی در سینمای اجتماعی ایران است و ساخته‌های او معمولا، کنجکاوی‌برانگیز هستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها